Every day in slowmotion...

Känns som så...
Iofs så har de senaste dagarna gått relativt snabbt iaf :)
Men vill att det ska gå snabbare.

Vem vill inte de när man har en liten sötsak i magen som ska komma ut om sisådär 7 månader :)
Men vägen dit måste man ta sig förbi också.
Sånt är livet.

Jag förstår bara inte varför man ska ha så svårt med illamåendet på mornarna.
Lyckligtvis så har jag aldrig spytt, inte en enda gång. Men har varit nära för många ggr.

Idag är de första gången på hela veckan som jag faktiskt äter frukost.
Men de fick bara bli 2 rostade mackor.

Ont i brösten har jag dock haft nu sjukt länge haha.
Om jag ligger på rygg och ska lägga mig på sidan så känns de som om 2 bomber släpps xD
De gör så oooont! Haha.

De har svullnat en del också. Min karl sa det också.
så de är inte bara jag som märkt storleksskillnad.

Åh jag  längtar efter att det har gått 12 veckor. Då kanske man kan slappna av lite iaf.
Nu tänker jag hela tiden, tänk om något har hänt i min mage. Eller tänk om de gör de snart?
usch, hatar de tankarna.
Blev ännu värre igår efter att jag varit på mvc. de prata så mycket om missfall och grejer.
Och att det är vanligt och shit.

Men vafan. Även om det är vanligt och så så vill man ju inte få de precis.
Jag är i 8e veckan och jag vill redan få ut honom/henne.
Men de dröjer ju ungefär 32 veckor till:P

Nä inte tänka så mer.
Idag hade jag tänkt städa men jag orkar verkligen inte.
Skulle vilja sova trots att jag gick upp vid 10.

En polare ska komma senare idag också.
Inte träffat henne på år och dar :D
så de ska bli kul.

Nä om man ska göra lite vett?
Ciao

Kommentarer
Postat av: Philippa

har gjort ett litet design-förslag.. headern är långt ifrån klar eftersom jag inte vet vad du vill ha för text osv, har lite olika idéer på g för den. men maila eller så när du vet lite hur du vill ha det eller om du har text och bild-förslag för headern

2009-08-28 @ 20:31:19
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0