Tacos och cola hela dagen :D

Fin dag idag!

Polarna kom vid 3 tiden sen kom min karl hem också.

Först spela vi lite ishockey och så, sen börja vi med tacosen :)
Åt så jag nästan sprack kändes de som. Idag har jag haft tur.
I morse mådde jag piss, ville verkligen inte äta men magen kändes så tom att jag bara var tvungen :/

Iaf. Tacosen va sjukt värd. Mumma säger jag bara. Måste påpeka att jag är vegetarian också, men som tur är så finns ju qournfärs :D

På kvällen sen så såg vi op en skräckfilm som hette Drag me to hell, helt ok faktiskt. Dock så var det lite svårt att hänga med pga ingen text till filmen ( eng film) och så var det en text som va där under hela filmen som man nästan fokusera på hela tiden omedvetet.

Iaf, sen så drog min pluttfia hem :( Så vi satt på en ny film eftersom att kvällen inte va slut än på lååånga vägar :P
hah vi satt på filmen Bruno, haha ni vet han som spela Borat.
Filmen var helt sjuk, men också sjukt rolig faktiskt xD

Så nu när den filmen var slut fråga min sambo om han och hans kompis fick spela mer ishockey så ah, jag satt mig här ist:P
Imorn ska vi upp redan vid halv 8, ska åka tåg till en marknad. Ska bli kul .
Får hoppas att det INTE regnar. Så typiskt marknadsväder.

Får se om man kommer tomhänt hem haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0