4e advent!

Wiiee redan 4e advent och vad betyder det?
Jo att julafton närmar sig! ;D

Idag är jag ensam igen eftersom mannen i huset jobbar...
Tråkigt som fan! räcker med att han jobbar i veckorna ju... Plus att han jobbar imorn OCH på tisdag.
Imorn ska jag iaf ha körlektion, får hoppas att inte den också blir inställd som alla andra gånger.
Alla gånger jag har haft körlektion så har de krånglat. Man börjar ju undra vafan för körskola de är egentligen.

Annars idag så kan vi förhoppningsvis börja bära ner saker i förrådet. Har hört och sett folk springa ut och in med kartonger så vi borde ju få lasta in resten av skiten. De borde väl fatta att man inte vill ha lägenheten full med kartonger under julveckan eller? störda...

Och igår storhandla vi, köpte till omed en gran. Skönt då har man de gjort.
Fanns bara typ 3 st kvar, och man vet ju aldrig om de tar in fler.
Sen drog vi hem och laga mat innan Jocke kom på besök!
Länge sen man träffa den spjuvern. Så han var varmt välkommen. Vi kolla på transporter och åt chips.
De va mysigt...

Väldigt skönt att man har fått saker gjorda den här veckan:
städat toaletten
packat upp saker från ullared
matlagning
julklappsinslagning
julklappsinhandling
amf
köpt en bil
varit med minna, zandro, edvall och jocke inte alla på samma dag
köpt julgran plus storhandling
ätit på kina med ida, jimmy, minna och jonzi

så ah jag tycker jag hunnit ganska mkt iaf. Har ju inte haft en heldag ledig än.
Vet inte om jag får de idag heller med tanke på att vi kanske ska ner till förrådet.
Jag fattar inte hur vissa inte kan ha saker att göra om dagarna? Ibland hinner jag inte ens med de jag planerat?:O

Men jag hatar att gå hemma och inte ha nått att göra så... Hellre ha saker planerade hela tiden så dagarna går snabbt. Vissa har inte lika mkt tur som jag :D hhah nää skojja...

Tänkte slänga upp en bild på magen lite snabbt och lustigt också.


Haha de är så himla roligt. Många kommenterar hela tiden:
Men varför är du så liten för? Ida som fått 2 barn tycker jag ser väldigt liten ut för o va i den veckan jag är i.
Kanske stämmer? men jag är glad över att jag inte gått upp så mkt i vikt hitills. Kan också påpeka att de som ser mig i verkligheten säger att jag ser MYCKET större ut på bilderna... Jag tar de som en komplimang :D

Nää nu ska jag faktiskt ställa mig vid disken...
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tova

Visst är det skönt att man inte blivit så jättestor ändå :)

trodde allt skulle komma på slutet för mig, men nu är jag snart i v. 38 och har fortfarande rätt liten mage :)

Jaa tiden bara rusar iväg, och nu till jul kommer ju allt gå ännu snabbare...

Så rätt vad det är är det väl dags för mig, och snart för dig också :)

2009-12-21 @ 10:32:22
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0