Det snöar! Det snöar!

Wiiie äntligen snöar de :D
Yiippee!
Och de lägger sig också, dock så hinner den snart smälta. Kanske tills imorn med nu har de iaf snöat!

Jag har hunnit göra mkt idag förresten. Gick upp vid 8 eftersom jag skulle till amf vid 10.
Haha jag är så smart. Jag visste att jag skulle dit idag och allting. Sen igårkväll så skulle jag skriva i min kalender.
Då såg jag att jag skulle va där idag kl 10, och jag trodde hela tiden att de va vid 14 så de va ren tur att jag såg de.

"mötet" på amf gick iaf bra. Hon tyckte jag skulle avvakta så skulle jag höra av mig om jag kunde bli sjukskriven.
Så de va tumme upp på de.

När jag varit på amf blev de dags för lite shopping på stan.
Vissa hatar och kan inte ens vistas på stan ensamma men de kan jag allt :P
Jag gillar att gå på stan själv ibland, iaf när jag vet exakt va de är jag ska köpa så jag slipper gå runt som ett fån xD
Jag börja iaf med lite små julklappar till Jonzi ( trots att jag sa att de räckte för honom nu) sen mamma, sen Hanna och sen lille Virus. Men ännu är inte alla julklappar köpta! Neepp! Har fortfarande ett par stycken kvar.

Dock så ser inte mina julklappar ut som på bilden, jag kör med vanligt julpapper.
Men de skulle va kul att ge bort eller få en sån där fin julklapp nångång :D
Man borde bo i USA säger jag bare!

Sen när julklapparna var klara så tog jag bussen hem igen, där väntade disk, städ och tvätt.
Och de har jag faktiskt hunnit med! Tvätten är igång nu, strax klar så den ska hängas upp.
Blir väl en maskin till kan jag tro, men skönt att få de gjort.
Sen äre bara matlagning kvar på shemat sen är jag ledig hela dagen :D

Imorgon står de mkt på shemat också haha.
Först på förmiddagen så ska jag ner med allt i förrådet igen, äntligen!
Orkar inte ha alla kartonger och skräp här inne längre. Sen ska jag städa toaletten ( KUL) för där ser de förjävligt ut sent ut sagt. sen städa i rummet där allt skit har stått ( kartonger mm) sen ska jag packa upp allt från Ullared och så. Har inte ens hunnit de än. Sen blire mat... OCh sist men inte minst så blir de julklappsinslagning :D
Älskar att slå in julklappar. Ska passa på imorn då Jonzi jobbar kväll...

Sen på onsdag så ska vi förhoppningsvis åka och kolla på en bil, som vi också förhoppningsvis får ta med oss hem.
Resten av julklapparna ska inhandlas då med. Sen på torsdag har jag körlektion, så har jag läkartid på mvc.
Fredag så ska jag och Minna ha lite myyys som vi planerat länge nu!

Helgen består nog mest av städ och lite fix inför jul skulle jag tro. Jonzi jobbar helg så de får bli jag som styr och ställer.

Då va den veckan planerad! :D så nu ska jag dra mig till tvätten igen.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tova

Jaa tiden går läskigt fort, speciellt nu i december med allt julstök hihi ;)

Kan knappt fatta att det bara är en månad kvar nu för mig, och tiden kommer gå fort för dig också :) Känns ju som nyss jag var i v. 23 hehe.

2009-12-14 @ 16:17:43
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0