Julstäd...

Nu har jag julstädat HELA lägenheten!
Duktigt va? tycker jag iaf. Ikv när Jonzi kommit hem från jobbet så ska vi pynta granen och allt annat i lägenheten.
Hinner inte göra de imorn för då ska vi fira jul hos hans mamma. Så de får bli idag ist ;D
Ååh kan knappt vänta på att få äta julmaten! gosh så gott!
Är lite av själva julen maten och godiset! mumma... Kommer ju säkert gå upp ett par kilo nu under jul kan jag tro.

Imorgon fyller en viss bror 25 år också. De måste man ju fira!
Mkt på en o samma gång, jul och födelsedagsfirande!

Juste sa jag att jag skulle färga håret innan jul?
Jag skulle ha köpt hårfärg i helgen men de blev inte av för jag ångra mig, men nu när jag kollar på håret så vill jag färga iaf. Men vad ska man ta för färg? inte svart, blont eller rött. Alltså så får de bli nån brun färg men de finns ju så många olika nyanser. Usch hatar att välja färg, blir ju aldrig som på paketet ändå.
Ska väl passa på o handla de ikv om jag hinner. Så färgar jag de imorn innan vi åker till Ulla.

Haha, kanske kommer med grönt hår. Då kan jag ju va utklädd till grinchen.
Nä grönt tror jag inte de blir iaf. Eller hoppas inte ?:O

Jaha nehe, vad ska man göra nu? är ju ett tag kvar innan Jonzi slutar.
Ska iaf duscha men de gör man ju på 15 minuter...

Äsch jag får hitta på nått. ha en bra dag!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tova

Hehe, ja visst är det svårt att välja hårfärg/frisyr :)

Själv har jag haft rödaktigt förut så jag vet att jag trivs i det ;) Skulle dock vilja färga blont nån gång också, men vet inte riktigt om jag vågar, haha! Gäller ju att man ska passa i det också :P

2009-12-22 @ 17:54:13
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0