körlektion nr 3

äntligen hemma från körlektionen nr 3.
Idag fick jag den lärare som jag egentligen skulle ha haft från början.
så ah på 3 lektioner så har jag hunnit ha 3 olika körlärare. Bra... NOT!

Idag gick det inte sådär jättebra. Inte direkt dåligt men jag trodde att jag skulle ha bättrat mig sen sist.
Va sjukt halt på vägen vilket resultera till att jag fick bromsa in långt innan man brukar. Eftersom de va första gången jag körde i halt väglag så gick de ändå ganska bra.

Nu när jag kom hem så sket jag fullständigt i vad riksbyggen tycker så jag packa ner allt i förrådet igen.
Jag tänker fan inte ha lägenheten full av kartonger i jul noway. De får skylla sig själva. De har haft nästan 3 veckor på sig att fixa de där.
Grejen är ju att de enda som ska göras är att spika fast en smal vägg på 1*3 meter. Alltså ingenting.

Nu väntar jag bara på att tiden ska gå fram till klockan 5 ungefär då pappa ska komma in så jag får hjälpa honom med att hitta en present åt mamma.
Varje år så har jag hjälpt honom vare sig de är julklapp el present. Haha.
Sen vet jag inte vad som händer, äta mat osv.

Veckan ser ut såhär:
Måndag : Körlektion. packa till förrådet, hjälpa pappa och laga mat.
Tisdag : Städa heeeela lägenheten, laga mat, pynta hela lägenheten och sätta upp granen :D
Onsdag : Packa saker inför hemresan till mor och far. Fira jul hos Jonzis mamma, sen åka hem till skogen där vi sover.
Torsdag : JULAFTON!!!
Fredag : Chilla, äta god mat och godis. Sen åka hem till stan igen. Mysa med film och allt möjligt.
Helgen : Inte helt bestämt än, men de kommer :D

Ännu en vecka som kommer SPRINGA iväg. Nu har man ju tillomed gått in i vecka 24, alltså bara 16 veckor kvar!
Känner nästan lite stress om jag ska va ärlig haha. Dock är 16 veckor ganska långt, men de går snabbare än man tror. Måste ju fixa barnvagn, spjälsäng, bilbarnstol, skötbord, kläder ja allt! finns massor av saker som ska köpas in!
Får åka till IKEA nästa år och få hem lite grejer.
Det skulle ju vara otroligt skönt om man kunde köpa en saccosäck! min rygg skulle må så bra av de tror jag!
Jonzi vill ju med ha en så de enda är att vi ska komma iväg och köpa en också. Finns ju inga här i västervik. Dåligt!

Nää ni! Min rygg dör lite, så jag måste göra något åt de. Men ha en bra dag!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Philippa - bebis i december

om ni ska köpa ny vagn är det dags att beställa redan nu så ni har den innan bebisen kommer...

2009-12-21 @ 14:14:30
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: Philippa - bebis i december

Sv: min sambo är ju från sthlm (35 mil) så i drömmen tar han sina grejer och bara åker tillbaks hem, så ignorerad blir man inte ens, han är bara borta...

2009-12-22 @ 13:23:22
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0