körlektion!

fasen jag har körlektion om 25 minuter... Inte kul!
Är pissnervös! hur ska detta gå haha, kommer köra in i n nån garanterat.

Fick övningköra igår ut till Horn för pappa kl 8 på kvällen då de va mörkt.
Bra att övningköra första gången i kolmörker haha. Tyvärr så hade jag inget annat val eftersom pappa jobbar till 4 varje dag.

Igår tog min älskling körkort! wiiiee grattis en en gång! De va därför som jag va nervös igår och det var de som var hemligt. Oj va glada vi båda blev! Nu kan vi äntligen börja leta bil på riktigt! Känns väldigt bra må jag säga.
Nu är de bara jag kvar, bäst jag lägger på ett kol.
Får se hur de går idag, kommer ju fan få starta om bilen säkert 1 miljon gånger innan jag hittar dragläget.
De där med dragläget är de värsta, de mesta annat kan jag redan faktiskt. Okej fickparkera har jag ju inte direkt vågat mig på. men de kommer de med haha.

Känns bra att ha gått upp tidigt för en gång skull, har iaf nått att göra ist för o ruttna hemma. Sen efteråt ska jag till sjukgymnasten så då ska jag snacka mer om ryggen. Sen ska jag faktiskt hem och förbereda för dagens mat.
Ska laga potatisgratäng med ett stek till jonzi och till efterätt marängswish. Han måste ju få nått nu när han tagit körkortet! haha igår fick han en låda med tomteskum av mamma också. Söt som hon är.
Nä nu börjar klockan dra ihop sig!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0