Niice day.

trevlig dag gott folk!

Fick bli att träffa Minna lite tidigare idag så vi drog omkring lite på stan och strosa.
Jag köpte 2 mössor till den lill*, den här gången en vit och en beigerandig ist för en blå.
Känner att de kanske inte passa så bra med en blå mössa om de blir en tjej.

Iaf, vi blev hungriga o orka inte vänta till halv 3 då vi skulle träffa resten, så vi drog till Corner och åt.
Jag tog som vanligt en rödspätta :D Gotti!
Sen vid halv 3 snåret träffa vi upp Jennie och Tony. Minna och christian drog till systemet sen drog vi vidare till Tony.
Kortvarit dock, han skulle bara äta sen åkte vi hem till mig. Hos mig kolla vi på the last house on the left som inte minna eller jennie hade sett. Sen efter de stängde jag på tvn där Tila tequila visades haha.

Under tiden som de va på tv så satt vi mest o snacka om gamla tider, festivaler, fester m.m.
Jag satt också o prata lite om hur de va att vara gravid ahaha och om bebisar i allmänhet! haha.
Är ändå glad att man hunnit festa av sig innan man skaffar barn iaf. Skulle ju va tråkigt om jag skulle vara festsugen och så. har haft tur att inte va de haha. Eller jag har ju festat sen jag blev gravid men då har de ju varit nyktert såklart!

Åhhh så här mkt som jag längtat efter min bebis som jag gör nu har jag aldrig längtat.
jag känner honom/henne sparka hela tiden och hårdare. Jag drömde inatt hahah att jag kunde se bebisen jäspa.
Lite omöjligt kanske men de va gullit. Jag vill ha dig baby nu! <3
Bara 3 månader kvar ungefär. Men snabbt kommer de gå om jag får bestämma.
Om exakt 26  timmar kan jag säga : I år ska jag ha barn. Otroligt!
De är liksom inte om 3 år jag ska få barn utan om 3 månader!

aja, nu drar jag mig och drömmer lite om bebben tills Jonzi kommer hem från jobbet.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det var trevligt döh :D Kul att se hur ni bor också :) Får vi snart göre om tycker jag :)

2009-12-31 @ 00:19:22
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Ema

jag blir avundssjuk på bebisen, eller okej, inte på just bebisen kanske, haha. men att du ska ha barn menade jag ju såklart :)

2009-12-31 @ 01:24:21
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: yohanna

hehe, för min del går det fort! nu är det snart nytt år med, hehe=)

japp vi har nog det mesta klart, e mest bara små saker som saknas, ni då?

2009-12-31 @ 10:43:46
URL: http://yohannasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0