Ny vecka

Ny vecka igen, och jag har redan gått in i vecka 22 sick...
Tänkte uppdatera med lite bilder från helgen :)

Fredag:


(Klicka på bilderna för större format)

I fredags åt vi marängswish som ni vet kolla på idol och Calle gick vidare trots att jag inte trodde de!
De rosa ljuslyktorna fick jag av mamma, mysiga och väldigt fina tyckte jag! :D

Lördag:


Minna och Ottilia kom till mig för lite lördagsmys! Haha vi spelade world tour som ni ser!
Ottilia först ut på trummor, minna på sång och jag på gitarr. Självklart fick Ben och Jerry göra mig sällskap!
De kändes riktigt bra att ha ett band med de 2 för en kväll haha borde döpa oss till The brunetts! snyggt namn ju, alla är ju brunetter så why not?. Alla ägde såklart!
Sen kolla vi gamla bilder, snacka om allt möjligt och glodde lite på tv. 5 av 5 toasters på de!
Måste absolut göras mkt oftare.

De drog hem vid 1 tiden ungefär, då ringde jag till Jonzi som visa sig vara på Palladium (?)
Jaha då vet jag när han kommer hem inatt då. Efter 3 iaf. Sur blev jag på han för att han lova att han skulle va hemma tidigt. Hatar att vara hemma själv när jag ska sova, kunde jag sova ?
Nää inte förens han kom hem såklart, kan ju inte sova om jag inte vet att allt är ok med honom och att han kommer hem. Med folket ute nu för tiden vet man aldrig vem som hoppar på en.

Sen igår då så fick vi 2 "besked" ett bra och ett dåligt.
Kan ju börja med de som var bra, vi fick en parkering! wiihuuu, så nu är de bara bilen som fattas då!
Sen till de dåliga! I lördags så kände vi att de lukta skit rent ut sagt i hallen, alltså utanför lägenheten.
Tänkte inte mer på de...
Sen igår på morgonen plingar de på någon men jag orkar inte öppna eftersom jag somna så sent.

Jag hörde folk springa ut och in hela tiden till sist gick jag och kika i titthålet för o kolla vafan de va frågan om.
Jag såg då massa folk gå o bära på saker från förrådet? Hmm tänkte jag då, kan de ha varit inbrott? Näää...
Jonzi och jag bestämde oss för o kolla va de va, så vi gick ut och de första vi fick höra va:
"De är översvämning i källaren, så rädda de ni kan!"...

FUCK OCKSÅ!
Vi kunde inte gå ner, hade inga stövlar och allt som var på golvet var redan förstört.
En 160 cm och 40 cm tjock madrass åt helvete, tvbänk, mattor skrivare mm.
Jaha de va ju kul liksom. Så imorn ska allt ut för att de ska kunna få ut allt vatten...
Ett problem efter ett annat. Typiskt.

Men nu tänkte jag faktiskt fortsätta med tvätten.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej hej!!



Allt bra med dig och magen:D??



Vad är planerna för idag då??



Ha en fortsatt bra dag kram från lilla mig;)



//Ida...

2009-12-08 @ 13:01:10
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0