Överlevde...

Japp jag överlevde ullared för er som undra. Men de va knappt haha.
Gick upp kl 4 på morgonen och hade somnat vid 2.15 den natten. Kul...

Kom iaf till bussen och åkte iväg. Sov en del men ont som fan hade jag i ryggen också.
Inte så skönt att sammanlagt sitta typ 8 tim på en buss.

Vi kom fram ungefär vid 11 tiden och då var de bara att shoppa loss!
Först blir man lite sådär stel när man ska börja handla, vart ska jag börja? vad ska jag lägga i vagnen osv.
Men ungefär efter 10 minuter så kände jag mig hemma ahaha.

Helt sjukt hur folk beter sig?! visar verkligen ingen hänsyn eller nånting, kör på en bakifrån med vagnarna och inte bara de! En fucking jävla kärring va helt jävla störd! Jag stod och titta på något, hon kommer fram puttar till mig i  MAGEN och säger Ameh?! så jag skulle flytta på mig? Vafan va hennes problem. För de första hade jag ingen vagn och för de andra så stod jag inte ivägen? jag blev så jävla sur alltså. Sa högt : vafan äru störd eller?
Inte fan puttar man en gravid kvinna i magen förihelvete???

Iaf, första gången vi va inne och handlade hade vi en vagn var vilket var behövligt.
båda fylldes iaf haha. Vi gick och lasta av de 2 vagnarna i bussen, gick och åt sen gick vi in igen men tog då bara en vagn. Den fylldes också xD
Sjukt ont i fötterna fick man efter 6 timmars shopping. Gosh!

Haha jag skrev upp allt jag köpte på datorn så kan ju kopiera för er som är nyfikna...
en babyfilt
en pyjamas
2 byxor
2 hakklapp
3 body
en tröja med knappar
axelskydd, amningskydd
en babymössa
en nappflaska
8 pack strumpor - 0-1 månader och 1-2 månader
2 par nappar
badleksaker

3 t-shirt
3 långärmader
1 jeansbyxor
tights
5 st trosor
2 kalsonger
10 pack strumpor
5 pack strumpor
2 morgonrockar
en skarf
en lavalampa
tavla med fiskar lampa
skrub ansikte och kropp
body butter
lady shave
2 par gardiner 2 kappor
shaker
shampoo massor. samt tvål
daxvax 4 burkar
sköljmedel
wc anka
våg
radio
3 blockljus
2 ramar med foto
julglitter 4 st
jultomte prydnad
inslagningspapper och klistermärke god jul
katthalsband
kattleksak
diam, kakor, nougat, chips, noblesse, lakrisal, pepparkakor
2 spel
fleecefilt
skålar
doftgrejer till badrummet
julklappar (hemligt)
4 gästhanddukar
en duk
kökssaker - trasor m.m
en ljusslinga
julgranskula i glas lyser


hela kalaset gick på ca 5000 kr. Ganska billigt tyckte jag.
Fick hem många saker som va fina och användbara. Har dock inte orkat plocka upp allt eller hängt in sakerna.
Får göra de nästa vecka för i  helgen hinner jag inte.
Kanske tar lite kort på sakerna, får se...

Idag var de iaf lucia på gymnasiet som jag, Minna och Tony gick på.
Va inge speciellt. Drog vidare till minna och nu är jag hemma. Imorn ska jag iväg till v-by med mamma för o köpa lite julklappar. Sen på kvällen när ja kommer hem ska jag antagligen iväg på lite partaj ( nykter!)
Så ah får se om de blir som planerat.

Nä nu ska jag lägga mig i soffan, är fortfarande mätt efter maten.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0