Around the corner...

Hey på er läsare!
har ni haft en bra helg? de har iaf jag.

I fredags gjorde vi inget speciellt eftersom jonzi jobbade sent, så de blev bara lite idol och mys.
På lördagmorgonen blev det att gå upp tidigt (7) eftersom vi skulle åka till jönköping.
Så vid 8 drog vi över till Thess och Jonas. Först skulle de lämna Kevin så jag o jonzi passa på o handla lite dryck på resan. Sen bar det av ! Tog ungefär 2.5 tim att åka sen var vi framme i jönköping.

Blev lite felkörning pga Jonas kan man säga haha!
Nää då, de va inte långt. fram kom vi ju iaf!
Vi drog in till omklädningsrummen och satt på oss badkläderna sen hoppa vi i plurret!
haha fasen va kul de va! dock så höll jag mer el mindre på o drunka när jag stod längst in där de va som djupast när vågorna kom xD Va massa ungar överallt och jag var lite rädd att få typ en spark i magen eller nått.

Tyvärr så hittade jag ingen bra bild så ni fick se hur de såg ut :(
De hade en kiosk/matplats där vi åt, jag tog rödspätta med mos mumms.
haha bebisen tryckte som bara den på blåsan så jag fick nog springa på toaletten 5 ggr när vi badade.
Var lite jobbigt att springa upp och ner från bassängen.

De hade så man kunde simma utomhus också. bassängen som var inomhus följde ut kan man säga. De va en o samma bassäng, men fan va kallt de va i luften :p

De som var roligast var nog vågorna och där det var asströmmt, där vi tävla om vem som kom först.
Jonas och Jonzi var som små barn när vi va i bassängen haha, de va kul o se! Jag och Thess skratta nog en hel del.
Såg 2-3 tjejer till som var gravida varav en av dem var HÖGGRAVID haha, jag skulle nog inte våga bada då.
Känns som om de skulle kunna starta igång nått och inte så kul o känna att värkarna börjar komma när man är på äventyrsbadet direkt.

Men de är ju upp till var och en hur de vill göra och vågar.
Synd att jag inte "fick" bada bubbelpool. Satt på kanten med fötterna i så lite bubbel fick jag.

Vår tanke var att stanna ända till klockan 5 men de tyckte vi blev för mkt så vi bestämde oss för o åka tidigare.
Vi åkte till A6 och kolla lite. Ingen av oss orka gå in i nån affär. Ville typ bara hem så då åkte vi hem ist :)

Kom hem runt halv 6 snåret då vi hade köpt massa godis på filmgiganten så kolla vi på film hos T och J.
Kollade på death sentence tror jag den hette? Bra var den iaf.
Gillar såna filmer. Så kolla gärna trailern om ni blir sugna på en actionfilm.

Idag var vi barnvakt åt kevin ett tag för T och J skulle fixa lite saker i förrådet. De gick hur bra som helst.
Söta Kevin är så snäll så, gnäller bara de första sekunderna då han ser mamma gå iväg haha.
Jag sa till Thess att de är bara o säga till när ni vill ha barnvakt. Både jag och Jonzi gillar ju pöjken så mkt!
Han är ju bara för söt den lille plutten!
Han får mig att längta ännu mer efter min lille bebis!

Sen har vi inte gjort ett skit idag. Skulle gått till Rusta men orka inte. Gör de i veckan ist.
Så nu tänkte jag dra mig till köket och leta efter inspiration till dagens måltid.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0