FÖRSTA RIKTIGA SPARKARNA?!

Jag tror jag faktiskt kännt de första sparkarna idag!
Men kan de verkligen ha varit de?
Jag kände ungefär 3-4 buffar i magen fast ganska högt upp i magen?
De känns ju som om man borde känna sparkarna långt ner första gången, eller är de inte så?

Jag blev helt chockad först! Först bara kände jag något i magen, sen blev jag tyst och la handen på magen där jag kännt sparkarna, och då kom de 2 st till och en senare.
Ska försöka förklara ungefär vart jag kände de.

Från mitt perspektiv alltså uppifrån så kände jag sparkarna 4 cm upp i från naveln till höger.
Åh de känns nästan overkligt haha! Underbar känsla, men så blir man ju nojjig över att de man kände inte va nån spark? KÄnde ni med så? nån som känner igen sig?

Haha glad blev jag iaf, och jag tror att de kan ha varit en liten lyckospark ifrån plutten därinne! <3
Kommentera gärna ni som känner igen er eller som kanske har lite svar på de jag söker?:)

Fick väldigt fina kommentarer förut idag av 2 tjejer som följt min blogg ett tag. ( vilket jag inte visste)
En av tjejerna ville att jag skulle svara på kommentaren men tyvärr så lämna hon inte nån bloggadress eller mail men om du läser det här så får du gärna skicka din mail, så ska jag svara på det du vill veta :)


INTE MIN MAGE ahaha.
Tänk om man kunde se så tydligt på sparkarna!

Kommentera mera! :D
Ciao på er <3

Kommentarer
Postat av: fia

har i och för sig en blogg men har inte skrivit något sen i somras men min msn är iaf [email protected] :D

2009-11-26 @ 16:01:02
URL: http://iiiiiiaa.webblogg.se/
Postat av: Philippa - bebis i december

kände sparkarna relativt högt första gången, nu är de strax under revbenen. långt ner tog faktiskt ett tag innan jag kände, men snart borde ni kunna känna sparkarna utanpå magen också, går så otroligt fort det där...

2009-11-26 @ 16:36:11
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: Philippa - bebis i december

Sv: veckorna du ahr framför dig nu är nog de som går snabbast, och där det händer mest. och ja, jag tror nog att det är dags innan bf för vår del :s fler och fler tecken dyker upp på att det är förlossningsdags väldigt snart, vilket känns väldigt läskigt

2009-11-26 @ 17:21:21
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: yohanna

åhh visst är det mysigt!

2009-11-26 @ 17:28:36
URL: http://yohannasvarld.blogg.se/
Postat av: Philippa - bebis i december

Sv: inte läskigt alls men dålig tajming ;-)

2009-11-26 @ 17:35:58
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: Philippa - bebis i december

Sv: läskigt är kanske fel ord, det som är läskigt är att man inte vet när det är dags och om sambon är upptagen osv osv.

jag fyller år imorgon så då blir det tårta med mina föräldrar, och så kommer svärmor och hennes två små ner över helgen så då får bebis gärna stanna inne en stund till. och så har jag massa planer på att baka de närmsta dagarna, vilket jag gärna hinner med innan förlossningen så jag bara kan njuta sedan. men sedan får h*n gärna komma precis när som helst

2009-11-26 @ 18:20:05
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0