Fucking rainy thuesday!

Usch de regnar! Hatar regn... Eller iaf om man ska ut och man inte har nån bil.
Ska ju till körskolan sen på handledarkursen som jag fasat för o gå på.
Så jävla tråkigt och onödigt!
De får verkligen för sig allt på körskolan, nu vill de ju införa en lag att ungdommar inte ska få köra när de är mörkt ute.
Helt jävla sjukt! Om man inte får köra när de är mörkt när man är ung hur ska man då kunna lära sig?
Då borde man ju aldrig få köra i mörker, spelar nog ingen roll om man är 30 år och kör i mörker för första gången än om man är 20. Fast dehär har de sagt några år nu, men de försöker fortfarande. Jävla idioter.

Och imorn är de väl inte heller en så rolig dag. Vaccinsprutan som ligger och väntar på mig.
Buhuhuu. Är inte direkt rädd för sprutor med tanke på att jag piercat mig 5 ggr plus tagit hål i öronen 10 ggr och så tatueringen. KÄnns nästan som om de gör ondare att ta en vaccispruta.
Men men, får hoppas att jag inte blir cp av att ta den.

Nån dag i veckan ska jag va med Ema och Minna också, de ska bli niice. Söndag pratade vi om. Får se vilken dag det blir.
sen på lördag tror jag iaf att vi ska käka hemmagjord pizza med grannarna ( thess och jonas) :)
Så finns ju lite att göra ändå... Måste ju till mvc och skriva upp min på föräldragruppen också, glömde det sist.
Hämta moderskapsintyg eller va de heter också som jag ska skicka in till FK. Och sist men itne minst måste jag till amf.
Blääää. Be de skriva på papper också. Sånt himla ståhej med allt.

MÅSTE boka körlektioner nu också när mitt körkortstillstånd kommer. Men hur många lektioner ska man skriva upp sig på . Tänkte ta 5 st iaf :) 3000 spänn bara där. buhuhu. Vilken tur man har som får lite hjälp då .
åh jag får panic! allt som händer hela tiden. Tider att passa, datum att komma ihåg.
Men de löser sig allt eftersom. Usch känns som om jag inte skriver om nånting just nu så kanske lika bra att sluta skriva för nu :)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Thess

ja ni måste komma hit på lördag o äta hemmagjord pizza med oss ;) och i morn bakar vi scones, perfa :P

2009-11-10 @ 15:28:02
URL: http://itsbrighternow.blogg.se/
Postat av: Philippa - bebis i december

så glad att vi fick både teorin och 15 timmars körlektioner från skolan :P annars hade jag nog aldrig haft mitt körkort. dessutom slapp vi ju handledarkursen, den infördes typ 6 månader efter att jag fått mitt körkort.

2009-11-14 @ 14:41:05
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0