ingen rubrik

Godkväll på er kära läsare, jag har så otroligt tråkigt.
Älskling sitter och spelar tvspel och jag sitter här och gör absolut ingenting.

Kolla nyss klart på paradise hotel eller ska jag säga fuck hotel. De har ju sex hela tiden vafan.
Pinsamt för dem och kolla nu ahaha!

Iaf så var jag på vårdcentralen och kollade upp örat som jag skrev tidigare om idag.
För er som inte läst så vakna jag med att toppen av min öronpropp hade fastnat i örat.
Jag var faktiskt inte helt säker på att den verkligen hade fastnat men docktorn sa de och tog ut den med en lång pincett. Först gjorde de ont så vi fick byta ställning haha, då gick de lättare. Ut kom den och jag fick tillbaka den.
Inte fasen behöll jag den, jag kasta den när jag kom ut xD

Hur jag lyckas med allt vet jag inte, men lyckas de gör jag ...
Imorn ska jag och Minna gå en sväng på stan, hon skulle köpa julklappar sa hon.
Sen ska jag möta Jonzi på jobbet, hem laga mat sen sova haha...

Idag baka vi faktiskt pepparkakor jag och älskling. Lyssna på julmusik och drack julmust till.
De va jättemysigt. Lägger upp bilder påt imorn.
Haha, Virus ( min katt) tyckte med de va mysigt, han låg i köket och mös.
Men gosh va mätt jag är nu!

Gjorde makaronlåda till mat, sen åt vi lite pepparkakor, och nu till kvällen smaka jag på 2 chokladkakor ( rocky road) och magen spänner och har sah. Bebben tyckte nog med de va mysigt med all musik, bak och julmust hahah.
Längtar så efter dig min plutt! Om de ändå kunde va april nu!

Snart är de bara en vecka kvar tills ullared också, shit va tiden går snabbt!
Julshopping! Sen sexparty på lördag :D Sjukgymnasten och körlektion ska jag ha hunnit med innan veckans slut också. Blir en del att göra. Ska ju faktiskt träffa Minna och Ema på torsdag förhoppningsvis också!

NÄ nu skriver jag om ingenting, bäst jag gör lite nytta!
Ciao på er :)

Kommentarer
Postat av: Ema

blir det sexparty nu ändå? :O senast jag träffade minna så verkade det inte bli något. och jag hoppas vi kan ses imorn. jag är fortfarande förkyld dock ;S

2009-12-02 @ 14:17:02
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0