Inte piggelin...

Mår inte speciellt bra idag heller, men är förhoppningsvis på bättringsvägen.
Inatt sov jag åtminstonde mer än natten innan, vakna en del gånger för jag inte kunde andas genom näsan då fick jag snyta mig flera ggr. Okej att jag har feber huvudvärk och så men jag HATAR att vara täppt i näsan, att inte kunna andas normalt! Usch va jag hatart!

Imorse ringde mamma o fråga hur jag mådde och va jag skulle göra idag, jag sa att jag skulle vila men de har jag verkligen inte gjort... än.
Ist så har både jag och Jonzi ( som också är sjuk) diskat, tvättat, dammsugit, ja allt man gör när man städar.
Vi orkade bara inte se hur smutsigt de va. Jag har ringt en del samtal idag med.
Först till hallens buss angående Ullaredresan, som kanske skulle bli inställt pga för några som skulle åka med.
de sa att de inte såg ljust ut men att vi kanske skulle åka. Jag avbokade i säkerhetsskull och ringde Nils buss och bokade resan där ist. Så vi åker den 9e december, samma dag som min mamma haha.
hahh de va tillomed 200 kr billigare för båda då, alltså 100 kr per person så de tjänade vi på.

Sen ringde sjukgymnasten så jag har äntligen fått en tid! wööwöwö! Dock om 2 veckor men de skiter jag i.
Sen ringde jag vårdcentralen angående vaccinet och att jag hade feber. Vaccinet för gravida är ju imorn och på torsdag så de sa jag att jag skippade. Är ju verkligen inte bra att vaccinera sig om man har feber.
Så de skrev upp mig så jag fick komma på en speciell tid nästa vecka ist. Fan va bra, då har jag de gjort också!

Nu väntar jag bara papper från vägverket om körkortstillståndet! och papper från försäkringskassan men de lär väl ta ett bra jävla tag innan de tar saken i egan händer. Jaja, jag vill få iordning på allt så fort som möjligt.
Ska ju liksom på handledarkur nästa vecka så då vill jag ju ha körkortstillstånd! Jag vill ju börja köra på riktigt nu!

Körde i söndags men då övade jag bara på dragläget vilket är de enda som jag har problem med.
Men jag fixade de ! Nu vet jag verkligen hur man hittar de där jävla dragläget! Släpper ju alltid för snabbt på koppligen för att jag får panik haha. Men nu ska de sitta!

Jaja, har iaf uppdaterat lite om vad som händer och sker. Skriver senare ikv ;)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0