Stuck in my ear!

Japp jag har lyckats igen...
Jag sover alltid med öronproppar på nätterna och gjorde de inatt precis som vanligt.
Dock kändes det inte lika vanligt när jag vaknade. (?)

Först tänker jag inte på de, tar ut öronpropparna och går upp. Då ser jag att toppen av öronproppen ill vänsterörat är borta? Wtf? Den har alltså FASTNAT I ÖRAT???
Ser ungefär ut som på bilden , fast då toppen är borta.
Först tänkte jag, nää men den kanske bara har gått av den ligger säkert i sängen...
Så jag går ut i tvrummet där Jonzi satt och jag berätta för honom att möjligtvis så har den fastnat i örat men att jag inte riktigt orkar bry mig.

Han bara : va men då måste du ju ta ut den! du kan få värsta öroninflammationen ju! och få feber och bli sjuk!

Vafaaan då tänkte jag haha, tänk om den verkligen sitter därinne?
Jag går och letar som en tok i sängen men hittar ingen "topp". Jonzi ber att då lysa in i örat och kolla och det får han. Självklart säger han att han ser nått grönt lååååångt in i rörat ( öronproppen var grön) som inte går att få ut själv. Jaha o va gör jag nu då?

Jag ringde sjukvårdsupplysningen och de sa att jag skulle ringa min vårdcentral.
Jag ringer dit och fick en tid vid 3, så nu sitter jag här, med huvudvärk pga öronproppen.
Är lite rädd att de ska göra pissont att ta ut den också, bläää vill inte. Men de måste ju göras.

Alltså vafan säljer de för skit på apoteket? Tänk om jag inte hade märkt nått förens jag fått inflammationen då. Borde fan stämma företaget som gjort öronpropparna. Den andra öronproppen gick ju också sönder, de räckte med att jag peta på toppen så gick den av på den med. Jävla skitsak!
Iår har jag varit på vårdcentralen typ 10 ggr av olika orsaker, jag borde bli stammis. Pinsamt ju!
Hur kan alltid jag lyckas?

jaja nu ska ja iaf vänta ut tiden till klockan 3 haha, wish me luck!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0