teenage frankenstein...

ZzzzZZzzzz!
Åh känner att de kommer bli en seg dag idag :/
Kl är bara 12 och jag har inget att göra...

Igår fick jag tillbaka körkortstillståndet, där det stod att de var ofullständigt.
Fuck också, hade glömt att skriva min underskrift, så jävla irriterande.
Tack länsstyrelsen att ni skickar tillbaka den efter 3 veckor! Ni kunde ju skickat de lite tidigare eller?

Aja, finns inte så mkt att göra åt de nu. Får skicka tillbaka de och hoppas på att de löser sig så snabbt som möjligt.
Idag ska jag och älskling på bion 2012.
3.5 tim lång va den! damn, orka sitta så länge o kolla på en film haha.
Orkar egentligen inte ens gå, men de var den enda dagen som vi kunde gå. Jonzi jobbar resten av veckan till kväll.

Igår var jag hos sjukgymnasten också, självklart så kom jag fel.
Jag gick in i ett hus där det stod sjukgymnast och allt. satt och väntade i 20 minuter och ingen kom.
Så jag fattade att jag hade gått fel ahah, så de va ju bara att gå ut och leta.
20 meter därifrån fanns en annan ingång och där va de. Jag var 20 minuter för sen PINSAMT!
Men de sa att de inte va någon fara och att vi hade tid på oss.

Jag blev lite chockad när jag kom dit haha, tjejen bad mig att ta av mig kläderna...
Jaha?:P Hur mkt då?
ja så du har underkläder kvar sa hon.

Så de va lite pinsamt, ta av sig där framför henne. Så frågade hon lite tryckte lite, kollade hur jag stod och satt m.m.
Hon sa att de antagligen berodde på foglssning och att jag skulle köpa mig ett bälte.
Jag fick iaf en ny tid i december så vi ska snacka lite osådär. Kolla om de blivit bättre av bältet.

Efter de drog jag direkt till Minna som bjöd på tårta som hon bakat åt sin sambo som fyllt 20.
De va gott! sen drog vi oss ner på stan där jag hittade världens sötaste kläder till bebben.
Men köpte ingenting haha, Jonzi vill nog va med när vi köper de första kläderna.

När började ni köpa de första kläderna? För mig känns de fortfarande för tidigt.
Men har god lust att köpa men har hållt mig :)

iaf, sen drog vi och åt lunch. jag tog rödspätta med mos mumma! sen drog vi hem till mig och ema hänka på också.
Vi satt på filmen Halloween remake, som jag somna till i slutet flera ggr. den va ju så sjukt lång!
Men den tog slut iaf, då bestämde sig tjejerna för o dra sig hemmåt.

Sen va de bara tvn som gällde resten av kvällen typ, och en dusch och mys.
Somnade tidigt för en gång skull igår. Somna vid halv 1 när jag egentligen brukar somna vid 3 ungefär.
Iofs så gick jag ju upp vid halv 7 igår morse så. Men idag sov jag läääänge :P

Jaha nehe, finns nog inte så mkt mer att skriva tror jag :/ Ska bara fixa o dona hemma sen blir de bio.
Ha en bra dag folks.

Ciao!





Kommentarer
Postat av: Stina

Köpte första plagget till bebisen när jag var i vecka 20 tror jag. Har försökt hålla mig från att handla alltför mycket, så det har blivit något plagg här och något där. Försökt sprida ut det och njuta av det HELA graviditeten.



2009-11-17 @ 17:25:15
URL: http://fladdor.blogspot.
Postat av: Tova

Usch då, jobbigt med blanketter o sånt som ska skickas in... jag ansökte ju nyss om havandeskapspenning, och de skickade tillbaka min också efter ett tag för att jag glömt att fylla i en grej :P irriterande.



ang. moderkakan i framvägg, så kände jag sparkarna rätt sent faktiskt... var lite frustrerande eftersom man hört om andra som kände redan i v. 17 typ :/ men jag kände ordentligt kring v. 25 ungefär.

Vilken vecka är du i nu?

kramar

2009-11-17 @ 19:39:56
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Tiara

Sv: Faktiskt inte. När han sa det började jag gapskratta, och han fattade inte varför. Jag vet såklart att svininfluensan inte smittas genom kött xD

2009-11-18 @ 10:38:01
URL: http://tiiara.blogg.se/
Postat av: Ema

nej jag vet, det finns ju bara 2or och 3or lediga i den här staden xD



jovars, inte allt för trevligt att köra på sånna där stora djur ;S

ja, det tycker jag att vi får ta och göra :)



i övrigt, jag tänkte faktiskt köpa en lite body på åhléns förra veckan till mitt ännu oplanterade barn :D haha

2009-11-18 @ 21:29:37
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Philippa - bebis i december

första var en begagnad fleeceoverall som jag köpte ganska tidigt, i somras någongång... annars har jag faktiskt inte köpt något alls, förutom massa begagnade strumpor. mamma har köpt allt nytt som vi har till bebis, vilket är två bodys, en pyjamas, ett par byxor och ett par strumpor :P sedan fick vi lite som aldrig var använt av sambons moster men det var nog inköpt åt deras son från början så det räknas inte ;)

2009-11-20 @ 15:03:28
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0