Urinvägsinfektion?!

Usch, jag tror att jag kanske har urnvägsinfektion?
Symptom:
Svullen i nedre delen av magen ( precis mellan magen och venus) där man kan trycka på blåsan...
Grumligt urin
Ont i magen när jag kissar
Kissar väldigt ofta ( kan bero på att jag är gravid dock)
Får oftast inte ut allt när jag kissar

Att jag inte tänkt på det tidigare, förra veckan tyckte jag att jag hade grumligt urin men jag tänkte inte mer på de.
sen igår upptäckte jag att den delen av magen var svullen. Nu vet jag ju inte direkt om den är svullen. Det gör ju inte ont och det syns inte mer än en liten skugga under som gör att den ser svullen ut.
Hoppas iaf på det bästa, var ju faktiskt på UL för bara 2 dagar sedan och då såg allt bra ut!

Är de nån som känner igen sig? Jag har iaf ringt till vårdcentralen så de kommer ringa mig senare idag.
Får se om jag får lämna ett urinprov vilket jag hoppas på!
Vill ju såklart vara på den säkra sidan, väntar jag för länge kan jag ju få skitont i njurar plus att de inte är bra över huvet taget att gå med en infektion.

Idag mår jag liiite bättre, fortfarande snorig och ont i huvudet men de blir iaf lindrigare.
Jonzi mådde dock inte bättre idag tyvärr. Får hoppas på att han gör de senare idag iaf.
Hatar förkylning! haha nu snöar de lite här också. Första snön?
Behöver ju faktiskt inte påskynda vintern än. Är ju trots allt bara den 4e november. (REDAN)

Juste! jag drömde att jag och älskling flyttade in i vårt drömhus.
Alltså de va inte direkt lyxigt eller så men de var bara för mysigt!
JÄttestort hus med många rum och stora var de också.
De finaste rummet var vårt sovrum som min mamma o pappa målat om åt oss. Gosh va fint de va.
Jag vill inte vakna ur den drömmen :( När jag vakna ville jag bara somna om och fortsätta drömma!
Men de va en fin dröm iaf, har ju haft värre om man säger så xD
Åh va jag vill bo i ett hus, är verkligen inte en lägenhetsperson, aldrig varit.

Alltid bott i hus och önskar att jag alltid kunde göra, men tyvärr så är de ju inte så jädra billigt att bara köpa ett hus. Kostar ju! Men jag får fortsätta hoppas på att bli miljonär :D
Nu ska jag iaf vika tvätt!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: unique

Jag känner precis likadant, men har inte grumligt kiss. Du bör nog titta upp det alltså

2009-11-04 @ 12:52:45
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0