Vecka 17 UL !

Hej tänkte att nu när jag ändå satt här så kan jag berätta om mitt UL som jag var på idag :D
Allt såg ut precis som det skulle, bebisen sprattlade som bara den och passade på att sparka på min blåsa som då var full! haha... Såg det lilla hjärtat bulta och allting, vilken känsla! Skulle nog vara ännu roligare om jag inte redan gått på ett ultraljud men visst var de kul! Oron i kroppen bara släpper när man får se den lille skiten :D

Jag trodde att jag var i vecka 16+6 idag men de visade sig att de var 16+2 så mig gör de ingenting!
Så länge jag vet att allt ser bra ut så är de lugnt för mig :D
Skulle gått in i vecka 18 imorn då de skulle vara 17 fullgångna veckor men gör de ist på lördag vilket går lika bra de!
BF den 16 april trodde de, men jag känner på mig att de kommer bli tidigare på något sätt :P

hahah ibland var det tillomed läskigt att se den lill*, liknade lite en alien som de brukar.
stora ögon osv :P Bilderna jag lägger upp kommer likna en alien, men de är min alien  haha :D
Fick vissa bra som man verkligen såg alla konturer av kroppen men de fick vi ingen bild på :(

Fick också veta att jag hade moderkakan i framvägg vilket gör att de kan ta längre tid för mig att känna sparkar och så måste jag på ett UL till i vecka 32 för att se så inte moderkakan ligger ivägen för förlossningen.
Men de var bara promilles chans att den skulle behövas flyttas.



På båda bilderna ser man ansiktet och ögonen... Läskigt eller hur :D
Jag har en liten bebis i min mage !
Förresten för er som undrar så tänker inte vi ta reda på vilket kön det är :)

Lycklig flicka är jag idag! Snart får de bli lite bebiskläder att handla in!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ema

åh vad mysigt! :) jag vill också ha en liten bebis!

2009-11-02 @ 14:11:09
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Jennie

Åh :D (Kommenterar här också) Fick ni se en sån 3D bild? Såg det på TV härom dagen nämligen. Man såg verkligen hela bebisen, man kunde tom räkna fingrar och tår :)

2009-11-02 @ 18:49:29
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Jennie

Aha, okey :) Men jag tycker det är riktigt coolt ändå x)

2009-11-02 @ 21:52:37
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Thilly

Min moderkaka låg också i framvägg men jag kände tidigt ändå. Det känns när man minst anar det :)

2009-11-03 @ 14:23:35
Postat av: Philippa - bebis i december

jag har också moderkakan i framvägg, men snart börjar du nog känna en hel del ändå... Jag kände nästan inget alls förens ungefär v. 21 men då jäklar var det tydligt istället... :)

2009-11-09 @ 11:21:01
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0