Babyclothes!

Yees idag är de söndag och då kommer mamma snart med bebiskläder :D
Inte bara de utan massa böcker o sånt hon hittat i garderoben.

Även om jag inte kommer använda de på min bebis så är de roligt att se va man själv hade när man va så liten :)
Får se  när hon kommer dock, ingen aning så hon kanske tillomed dyker upp närsom.

Igår kväll va vi iaf hos Thess och Jonas och åt pizza. Alla förutom thess som åt kebabrulle blev dåliga i magen av pizzan! Fyfan. Måste varit nått i pizzan som inte stämde.
sen kolla vi på filmen Never back down tror jag den hette. Fan den va bra!
Så den rekommenderas. Sen vid 12 tiden så drog vi hem.
Jag satt faktiskt en timme med körkortsteorin på datorn o de gick faktiskt ganska bra för o ha pluggat en gång innan bara.

Jaja, annars så är de inget speciellt som hänt. min barnmorska har fortfarande inte ringt så jag fått någon tid hos en sjukgymnast. så de blir att ringa imorn o höra efter lite. Amf blir väl galna om jag inte vet snart hur de blir med jobbsökande.

Ska äta frulle nu så
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Philippa - bebis i december

Sv: eftersom det är ett utdragsbord så kommer vi behöva flera stolar sedan, och eftersom stolarna är stapelbara så blev jag sugen på dem när jag såg dem, dessutom är de jäkligt bekväma och ruggigt snygga i verkligheten

2009-10-18 @ 12:21:04
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0