Clean at grandma´s!

Shit va dålig jag har blivit på senaste tiden att blogga. har ingen ork eller lust.
Men ska iaf uppdatera lite.

Igår skrev jag in mig på körskolan och pluggade lite på datorn. På fas A så fick jag 58 poäng av 70 så jag blev underkänd med 5 poäng. Men nästa gång ska jag klara det!
Ska antagligen dit imorn och plugga. MÅSTE KLARA DET!

Idag var jag hos mormor och morfar och städade åt dem. Fick mig en liten peng (500).
Sen fick jag mat där också och våfflor :D Gott!
Sen stjussa de hem mig till stan igen där mamma kom med bebiskläder.
Så de har jag kollat till nu, så himla roligt att kolla på bebiskläder man hade när man va liten.

Förresten så har jag börjat med blutsaft nu, klarar fan inte av de där äckliga järntabletterna alltså!
Bläää! Men blutsaften är fasen inte godare! men värt de iaf.


Är de nån av er som har provat blutsaft?

Jaja nu ska jag plugga! :D
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anna

Japp! Blutsaft är nog bland det vidrigaste man kan dricka! Bläääh! Men det ska tydligen göra susen..

2009-10-20 @ 20:34:50
URL: http://ludiicrous.blogg.se/
Postat av: Yohanna

Blufsaft e vidrigt, men d funkar iaf... ja har haft tur hittills mitt hb är jätte bra, ja som har haft lågt hela mitt liv... känns toppen så än så länge behöver ja inget extra=)

2009-10-21 @ 13:11:19
URL: http://yohannasvarld.blogg.se/
Postat av: Philippa - bebis i december

har inte behövt testa varken blutsaft eller järntabletter, tack mamma för bra gener ;) (varken hon eller någon av mina systrar hade problem med järnvärdet heller så jag antar att det är genetiskt)

2009-10-21 @ 14:42:18
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: sofia - 19 & Gravid

Jag har också gått igenom mina gamla bebiskläder som låg på vinden. Dock var det inte mycket som jag ville ha :P Men något fick allt följa med hem.. Ja jag är jätte tacksam för att inte ha fått några bristningar än, men vet samtidigt att det är nu magen växer som mest så jag kommer säkert få några.. :) Men vad gör det! Härligt att va inne i vecka 16 va? :)

2009-10-23 @ 09:40:52
URL: http://sofiahivall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0