Drömde inatt, ni måste läsa!

Brrr its cold in here! there must be some Ellen in the atmosphere! haha
nää men de är fan kallt :P

Jag har sovit otroligt länge idag, till halv 12. Orkade bara inte gå upp!
Så jag missade en del program.

Men usch vilken hemsk dröm jag har haft! :(
Jag drömde liksom att jag hade min bebis, den va kanske 2 månader eller så.
Jag gick och bar på honom de va en han i drömmen. De va typ "krig" i samhället. Massa folk sköt occh grejer.
JAg försökte såklart komma där ifrån innan vi skulle bli träffade. Pappan till barnet var redan död men de va inte Jonzi som va pappan till barnet ( i drömmen alltså) så de va nån annan som tur va.
Iaf! vi sprang alltså skitlångt men folk kom efter oss, till slut va de vi som blev jagade?
Vi kom till ett ställe där de verkade helt lugnt, det var bara 2 killar med pistol och de stod på ett tak och skulle skjuta varandra.

Till slut såg jag att den ena med pistolen va han Michael Nyqvist ( i män som hatar kvinnor).
Och jag hejade på honom alltså att han skulle skjuta den andre.
Till slut så avlossade michael ett skott och innan jag ens hann att blinka så såg jag att de va mig han träffade och inte bara mig! Utan min bebis också! Fyyy va hemskt de va! Jag bara såg hur livet rann ur min lilla pojke, jag skrek och grät och visste inte vad jag skulle ta till, jag själv kunde inte göra något eftersom jag själv va träffad :(
Sen vaknade jag. Alltså att man drömmer sådana här drömmar alltså. De är sjukt. De är ju endast för att jag har en liten plutt i magen haha. Hoppas jag inte behöver drömma allt för många sådana drömmar.

Nu ska jag faktiskt gå över till Thess en sväng. Vi har ju tråkigt båda 2 så:P
Haha, ska bara fixa till mig lite först haha, ser ut som ett troll.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tova

Haha, visst drömmer man ofta sjuka grejer när man är gravid ;)

ibland är det riktigt kul ibland bara skrämmande.. :O

hoppas du har en skön fredag!

kramar

2009-10-02 @ 14:36:46
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: X

Fyy vada hemskt. Önskar att jag kunde dela med mig av mina drömmar med dig. Mina bebisdrömmar är underbara =)

2009-10-02 @ 20:38:45
URL: http://egologi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0