En vecka= -2 kilo

jahopp, va hos Thess nyss då. nu skulle hon hämta Jonas från jobbet och jag väntar på Jonzi.
Jag vägde mig iaf hos henne idag. Har gått ner 2 kilo på en vecka nu.
Jag har aldrig kunnat gå ner i vikt i hela mitt liv men nu när jag egentligen borde gå upp så har jag gått ner.

Får se till att de blir en ändring på de även om de inte är farligt eller så.
Men jag känner verkligen inte för att gå ner i vikt just nu.
Känns bara konstigt och jobbigt. Jag får verkligen hoppas att illamåendet försvinner snart!
Har mått illa i 6 veckor nu. De känns jobbigt. Jag vill må som alla andra när de är gravida.
eller ah inte alla andra men många andra som bara vill äta hela tiden ist för att spy så fort de får nått i magen.
Men jag antar och HOPPAS att illamåendet försvinner.

Får högst va i 2 veckor till eller nått sen orkar jag inte mer! jag vill må bra! NU

ja nee jag skulle bara uppdatera lite snabbt, ska fortsätta med de jag gjorde innan.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tova

Skoj att du kikade in :)

Jag är gravid med första barnet i 26:e veckan :) själv, vilken vecka är du i?

Usch, jag har också mått lite illa från och till.

Och haha, jag har upplevt precis samma sak som du - jag har gått ner i vikt för första gången på typ skitlänge... när man egentligen BORDE gå upp :O

kramar

2009-10-02 @ 16:48:35
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Tova

Ohh okej :)

känns som det var nyss jag själv var i v. 13, tiden går sååå fort. men jag lovar dig att illamåendet och det är värst i början...

Senare kommer ju iofs lite andra problem - nu börjar jag känna mig rätt klumpig och osmidig... så njut så länge du fortfarande är "ditt vanliga jag" ;)

När är bebisen beräknad att komma då?

2009-10-02 @ 19:30:22
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Tova

Hihi ja, jag tyckte det gick skiitsegt i början men rätt som det är så är jag nu i v. 26... som sagt :O

Oh ok, ja första ultraljudet är riktigt spännande och det är skoj att veta exakta förlossningsdatumet och så.

Ska du/ni ta reda på könet? :)

kramar

2009-10-02 @ 22:50:05
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Tova

Ohh okey, jag förstår!

Aa de såg på ultraljudet att det var en liten pojke :)

Känns rätt coolt med tanke på att vi mest har tjejer i släkten, och jag alltid sett mig själv ha en tjej som första barnet ;) dock tycker jag det är svårare med killnamn, hehe! men vi har några vi funderar på...

kramar!

2009-10-02 @ 23:19:15
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0