fainting?!

Godkväll, eller ska jag säga godnatt?
Klockan är ju trots allt 00.00

Daniel är här ikväll och leker lite med oss. Kolla nyss på Dude where is my car.
Så jävla bra film ahah :D
Nu spelar han och Jonzi NHL 2010... Trååååk!
Så jag har duschat och fixat mig för läggdags.

Det har varit en väldigt konstig dag idag.
Först efter att jag skrev inlägget här imorse så började jag må dåligt.
Jag fick sjukt ont i ryggen, sen fick jag ont i huvudet och trodde till slut att jag skulle få feber :S
De fick jag inte som tur va, men de blev bara värre o värre, med både huvudet och ryggen.

Jonzi fick göra pannkakor eftersom jag va helt död.
Sen nu ikv så har jag nästan svimmat! Usch vilken hemsk känsla. Nästan som när man är för full ni vet?
Huvudet bara snurrar. Nu har jag ont i huvudet igen och huvudvärkstabletter funkar inte.
Usch undrar va de kan vara? Hoppas jag inte börjar bli sjuk eller få en influensa eller nått sånt dumt!
Jag är inte uttorkad heller, för jag har druckit mkt vatten och saft.

Imorn ska jag iaf till Amf, sen till björn klippare för o klippa mig lite. Vidare hem där Jonzis mamma och syster kommer på fika. Sen på kvällen går jag antagligen till Thess för o kolla på en skräckis :D
Förhoppningsvis så hinner vi gå o lämna jonzis cykeldäck också för de hann vi inte idag.

Så de står en del på schemat imorn :) Hoppas bara att jag mår bra!
Sen får jag se till helgen vad som händer då. Jonzi jobbar ju så jag lär inte göra så  mkt.
Men nu ska jag nog krypa till kojs och glo på tv tills jag somnar. Godnatt!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hejsan!

Hoppas att allt är bra med dig:)..

Tänkte fråga, när är det planerat att du ska ha?? ^^



//Ida...

www.volvoloveeer.blogg.se

2009-10-15 @ 16:14:22
URL: http://volvoloveeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0