Fas B Check!

Wiieeeey fas B avklarad, så jag fortsatte på fas C.
På första försöket fick jag 58 rätt av 70 och C sägs va en av de svåraste kurserna så ja jag är stolt :D
TIllomed på fas A fick jag typ 50 första gången :P

Jaja, ska antagligen dit imorn, om jag går därifrån med ett godkänt de får vi se...
Går rätt snabbt ändå tycker jag, och handledarkursen boka jag som sagt igår.
Den 10e november blir det av så då är de bara att börja köra wiee!
Förhoppningsvis så kommer jag ihåg att skicka in papprena imorn om körkortstillståndet så jag får köra över huvet taget.

Sen har jag en fråga, MÅSTE man göra stadskörningen? är de någon som vet?
För de blir ett problem för mig, jag kommer inte hinna ta den förens nästa år och då kommer jag vara ganska gravid och jag vill verkligen inte göra en stadskörning ifall de skulle hända nått.

jaja ska kolla upp de där men vill gärna ha svar :)
Nu ska jag se hells kitchen :D Bye!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Thess

om du ska lyssna på körskolan kommer dom försöka tvinga dig det, men man måste inte köra stadskörning.

2009-10-28 @ 14:42:30
URL: http://itsbrighternow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0