Fredagsmys!

Äntligen fredag, eller äntligen o äntligen. Känns som om de va fredag nyss xD
Veckorna går sjukt snabbt. På måndag är de bara 2 veckor tills nästa UL! Yeeey!

Idag har jag mått piss!
Ont i huvudet som fan och i ryggen såklart. Influensa! försvinn om du är påväg!
såg på Xs blogg att hon skulle ta vaccinet mot svininfluensan, De borde jag med :S
Får ta tag i de snart.

Men jag hoppas jag mår bättre till helgen så man kan hitta på nått. Kanske skulle va med Tony i helgen om han inte glömt bort de :P Sen på söndag kommer förhoppningsvis mamma med bebiskläder på söndag :D
Ska bli kul o titta på de :D

Nu lagar vi iaf mat, lax och potatis så jävla gott!
Senare ska vi till Thess o Jonas o glo en film :)
Va hos dem igår och kolla på en skräckis orphan den va faktiskt bra.
så den rekommenderas !

men nu ska jag fortsätta med maten ;)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Elin

Oj, det här hade jag missat totalt! Men grattis till er, lycka till brylling :)

Kram / Elin

2009-10-16 @ 18:36:12
URL: http://snowbey.blogg.se/
Postat av: X

Sv: Kolla i lokala tidningar och hemsidor. Där ska det stå var och när och vilka som ska vaccinera sig. Lycka till =)

2009-10-17 @ 21:49:55
URL: http://egologi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0