im gonna fly away to Malibu.

Hej hopp gummisn*pp.
Redan kväll, känns som om de va 2 timmar sen högst som jag skrev här sist men de va det inte.
Hade iaf en jättetrevlig dag med Minna!
Först gick vi lite, jag posta iväg papprena om körkortstillståndet så tummen upp.
Sen gick vi till Willys och handlade tacos :D

Kom hem och åt, sen resten av kvällen snacka vi lite skit och kolla på inspelningsband.
Skitkul va de! Haha. Va ett tag sen som jag garva så mkt alltså.
Men skratta de gör man alltid när man är med Minna! Ho ä wolig ho´.
På lördag ska hon ha halloweenfest så vi drar dit, ska bli kul faktiskt.
Måste bara komma på va man ska va utklädd till också.

Just förresten, en sak jag blir irriterad på är när det gäller barnnamn.
När man t ex kommit på ett namn som man verkligen bestämmt sig för att döpa sitt barn till när man får ett,
så kanske man berätta de för en kompis eller vem som helst och så tar de namnet?!
Hur oschysst är inte de då? Därför vill jag inte direkt säga t ex här på bloggen vad jag ska döpa mina barn till för då kommer någon annan ta de. Men jag kan ju säga de till kompisar, jag menar hur dum i huvet är man inte om man tar sin kompis namn då? Då skulle jag verkligen bli skitarg! Jag skulle aldrig ta något namn som min kompis vill döpa sina barn till iaf.

jaja, skitsamma ville bara säga de. En annan sak till :P
Jag vill verkligen ha en katt som vill ligga hos en o mysa!
Min katt är så jävla tråkig! Den är sjuuuukt sällskapssjuk och bara skriker när man kommer hem.
Springer efter mig vart jag än går o allting, MEN han vill aldrig ligga o mysa med varken mig eller Jonzi.
Han ska bara va i samma rum, eller ligga typ en halv meter ifrån.
Förutom på natten när man sover. Då kommer han o lägger sig på min mage, och de har han gjort sen jag blev gravid så jag vet inte om de är därför?

Haha, försökte få Jonzi att gå med på att köpa en liten kisse till jul, men de gick inte så bra.
Jag har alltid velat ha 2 katter ( iinte fler) för de känns bättre på något sätt.
Har ju alltid haft katter o sådär. Så jag vill inte ha en "ny" katt för att min katt är som den är.
Haha jag får höra så ofta att jag behandlar min katt som om de vore mitt barn och ja jag håller med.
Jag gör mer el mindre vad som helst för honom, älskar han så sjukt mkt :P
Han är inte bara en katt för mig haha. Bortskämda katt xD
Nä va grejer jag hittar på, iaf så vill jag ha en långhårig kisse till jul. SÅåååååå myyyysigt.
Så vill ni göra mig glad ge mig då en söt liten kisse, för då kan inte Jonzi säga nej xD hahahahahah...

En sån här kanske?(A)

Nää tvdags!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tova

Hihi, gud vilken söt kattbild :)

jag o sambon är såå sugna på att skaffa en katt, men först och främst får bebisen komma ut så får vi se hur mycket tid som bli över sen... hehe :) som tur är sköter de ju sig själva ganska bra, smidiga husdjur :)

Och visst är det svårt med namn!! Vi har också några på G, men undviker att säga det till folk... hihi.

kram

2009-10-29 @ 12:22:22
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Tova

Hehe jaa, fast om de är riktiga vänner/bekanta så borde de ju inte ta "dina" namn om du berättat för dem. Då är de ju dem som egentligen borde skämmas liksom...

Och det är ju svårt att hålla inom sig ibland vad man tänkt på för namn ;)

Jag har BF den 14 januari, själv då?

kram

2009-10-29 @ 12:48:46
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Thilly

Du kan få ta min katt! För vi kan inte ha henne kvar och jag vill inte ta bort henne ;( (mamma har inget val om vi inte hittar någon som kan ta henne)

Och hon är JÄTTE mysig!! :)

2009-11-03 @ 14:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0