Just dance!

Peppar inför festen ikv men lite lady gaga hahaha.
Ska iväg vid 6 tiden, ska få skjuts av Thess så jag slipper gå 2.5 kilometer i högklackat och strumpbyxor :D
Haahha, ska bli askul ikv! Den enda som är nykter men vafan vem bryr sig?
Jag kan ha kul ändå ! Jag ska köpa alkoholfri cider i affären som jag kan dricka ist xD

Ska ha med mig kameran så ni får räkna med att de kommer bli en del bilder här imorn :D
Ska fixa iordning mig göra mig fin o allt. Bara de är ju roligt. Men va ska jag ha på mig tro?
hittar väl nått förhoppningsvis :P

Frågan är om man ska gå hela vägen hem sen inatt eller om man ska ta en taxi? Hmm...
remains to be seen.
Om de är lika kallt som igår så tar jag fan taxi. Fan minusgrader och frost imorse!

Juste! jag skar pumpan förut haha, den blev...sådär :P ska slänga upp en bild på den imorn så ni får se ;)
Men nu ska jag göra mig redo för utgången ikv :D
Ciao!



Headbangar för fullt ! :D

Kommentarer
Postat av: Tova

Hoppas ni hade skoj på festen :)

själv har det varit rätt så lugnt på den fronten för mig... visst kan man ha kul utan alkohol, men det jobbigaste är att jag känner mig trött så himla tidigt om kvällarna som gravid ;)Får tänka tillbaka på alla roliga festminnen man har istället, hehe!

kramar

2009-11-01 @ 20:57:47
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0