Mad House!

Prick en vecka kvar till UL!
Wiiihuuuu!

Såg just klart på en film, Mad house...
Försökt hitta den i 5 år nu. Var kanske 10 år sen jag såg den, hade den inspelad men så gick bandet sönder.
Fanns ingenstans att få tag på, inte ens att tanka . Sen hittade min bror den på youtube haha.
Så ah nu har jag iaf fått se den :)



Klockan går rätt segt idag tycker jag. Känns som om jag varit vaken hur länge som helst.
så är de 3.5 tim kvar tills gubben kommer hem. Usch så tråkigt att vänta så länge.
Men tills han kommer hem så kanske jag kan komma på något att laga.
Det är de tråkigaste på hela dagen, att bestämma mat och att laga den.

Är nästan aldrig sugen på mat heller. Om de inte är något jättegott typ.
Jag får leva på glass och godis :D haha nää då.
Idag har jag iaf ringt om handledarkursen och bokat den, ringt om adressen så jag kan skicka in papprena om körkortstillstånd och ringt till "jobbet", angående min lön. Har ju inte fått lönebeskedet än men det visade sig att de hade min gamla adress så den kommer väl.
Helgen har varit sjuk när de gäller ryggen :/
Haft så ont i ryggen alltså och idag har det inte varit bättre.

Var ute lite förut och gick men de blev bara värre, men jag vill ju inte ligga i sängen hela dan heller.
men men så är de , ska dra mig från datorn nu!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: L* blivande mamma

Tack söta du! hoppas allt är bra med dig?

2009-10-26 @ 15:34:08
URL: http://diiorkiss.blogg.se/
Postat av: L* blivande mamma

ahh just det.. blusaft! En kompis som har två barn tipsade mig om samma sak men jag hade visst glömt bort det! BM gav mig en lista på vad jag kan köpa på apoteket! puuuh vet inte hur jag gör nu! Kram

2009-10-26 @ 21:05:18
URL: http://diiorkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0