Promenix med Minna!

Jaha nu sitter jag här igen :D

Tänkte bara göra en snabb uppdatering...
Ska iväg strax och möta Minna, vi ska gå en promenad så får se hur långt jag kan gå innan ryggen sviker.
Tog nyss en ibumetin så får se om den hjälper.
Sitter och lyssnar på Hole med courtney love. Mm älska!

Hörde att det var allt idag också så är väl bäst att ta på sig vinterjacka och fingervantar så man inte fryser ihjäl.
Jonzi jobbar kväll idag så jag och Minna ska passa på o va här ett tag idag med.
Äta mat, glo på film och göra de vi gör bäst :D
Snacka skit och fula oss!

Bilden tagen 2007... Jag till vänster Minna till höger :)

Jag har förresten inte hört nått från mvc om tid hos sjukgymnasten så ja jag får väl ta tag i det själv också.
Ska iofs dit på måndag så kanske kan vänta tills dess så jag kan snacka med dem då.

Förresten! Jag håller på o bli galen på våra nya grannar som flyttade in för cirka 2 veckor sen.
I datarummet där jag sitter nu som ska bli barnrummet för övrig, iaf så hör jag deras jävla borrande hela jävla dagarna! På ett o samma ställe också?!

Vafan är deras problem undrar jag? De borrar verkligen på samma ställe.
Jag får huvudvärk av bara de, om de nu inte fått håll på vägen än så varför ens försöka?
Skaffa ett ordentligt borr så slipper grannarna hata er!
Rykten säger också att de är jävla pundare, vill inte ha några jävla pundare till grannar. Och verkligen inte nu när vi ska skaffa barn heller. De som bodde där innan var också pundare och de tog sönder HELA lägenheten.
Så den fick renoveras om hela skiten för inget gick att rädda. Så galna var dem.
Jaja, skärper de sig inte så ska jag fan ge dem en pik och säga nått jävligt irriterande.

Näähee dags att göra sig redo för promenad :)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Minna the boss

ååh va sexiga vi är på bilden ;)

2009-10-29 @ 14:26:41
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0