Shut up and listen...

Godkväll verkar som om de blev ett till inlägg i alla fall.
Hade tråkigt hos föräldrarna så jag satt mig här ett tag.
Jonzi och pappa kollar på fotbollen, usch så jäkla tråkigt och bror min körde hem mormor o morfar.

Jaha så vad ska man göra?
Virus (min katt) springer omkring i huset och tycker de är så kul.
Och mamma städar efter maten osv.
Och jag då? jag sitter här...

Prata lite med mamma förut om barnmorskan och bad om råd men hon visste inte heller hur jag skulle göra.
Hon kanske inte fattar jag vet inte. Orkar inte prata mer om de, blir förbannad bara över o tänka på de.
Jag har verkligen inte lust med nånting just nu, kanske sova men inget mer.
Jag är på dåligt humör...

Idag när pappa hämta oss fick jag iaf övningköra hem, de gick bra men önskar att jag verkligen kunde ta tag i de snart.
Få ett körkort tills bebisen kommer, plugga som fan bara.
Men får se hur de går. De är fasen redan oktober och snart är de vinter.
I vinter kommer de nog gå snabbt. Först i november så ska jag på UL igen, sen ska jag på en fotoshoot typ.
Sen kommer de väl dyka upp en massa annat shit... I dec är de ju jul!
Lucia, advent, ullared, julshopping, julpynt, julafton, och nyår och allt. De är kanske den månad som går snabbast?

Sen är de 2010! Då är jag stor och så. så kul, då är de bara 3 månader innan min lilla baby kommer också.
Då ska vi köpa in möbler o så. Skaffa en bra bil osv. De kommer nog gå snabbt hoppas jag.
Är ju faktiskt redan i vecka 14, nyss va jag i vecka 8.
Har vetat att jag varit gravid i 6 veckor nu. Inte sådär jättelänge men jag minns de som igår när jag såg de positiva testet. Jaja. Får hoppas på allt bästa! att de kommer gå snabbt och bra.

Idag har jag också haft otroligt ont i ryggen! Jag måste verkligen få tag i en läkare nu så jag får veta om de är foglossning eller inte.
Men nu ska jag faktiskt försöka komma på nått att göra, men ha en bra helg på er.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: X

Försök få tag på en sjukgymnast också. På inskrivningen ska du ha fått en massa papper med en massa telefonnummer..

2009-10-11 @ 11:21:03
URL: http://egologi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0