Sorry för dålig uppdatering!

Oj de va fan 2 dagar sen jag skrev, inte så mkt direkt men brukar alltid skriva varje dag.
Helgen har varit nice den här gången också.
När jag skrev sist hade jag ju skittråkigt men de ändrades snabbt. Thess och Jonas undrade om vi ville komma över o inviga deras nya matbord typ:P

Tog en miljon år innan vi kunde bestämma oss för va vi skulle äta.
Till slut kom vi fram till att jag och Thess skulle äta lax med potatis :D och grabbarna ville ha pizza hahah!

Så vi gjorde lax och potatis och va snälla o köpte pizza åt pöjksen.
Satan va gott de va med lax! Skulle kunna äta de idag igen!

Sen senare mot kvällen så såg vi på en film ( felon) väldigt bra film. Handlar om en kille som har en flickvän o barn.
Mitt i natten gör en kille inbrott i deras hus och pappan vaknar och försöker ah typ ta fast honom, brottslingen hinner springa ut ur huset och pappan efter. Han slår honom i huvudet med ett basebollträ. Inte så smart kanske men så gick de till. så han hamnar såklart i fängelse där poliserna är helt jävla fucked up! ah jag tyckte den va bra iaf :D

När klockan nästan blev 12 så drog jag och älskling hem. Tror vi kolla lite på tv o så innan vi somna.
Sen igår va de kanske inte den roligaste dagen. Regnade hela dan så vi tvättade, diskade och städade.
Sen kom Jonas och Thess med donken till oss :D Åh så gott haha. VIlka snälla grannar man har! Jag klagar inte.

Juste förresten, i lördags så fick jag väldigt ont i höfterna när jag skulle sova, de gjorde liksom ont ända ner till låren. Sen igår hade jag så ont i korsryggen så jag inte kunde göra nånting. Jag kunde inte ens sova och de va som värst när jag satt eller låg ner. Min första tanke var att de va foglossning på G, men jag vet inte.
Läste på internet om de och som de låter så har jag kanske fått de.
Så idag skulle jag ha varit på amf vid 11 men jag kunde/orkade verkligen inte gå ända ner till stan eftersom Jonzi har min cykel. De är ungefär 3 km ner till stan så. Jag fick maila o säga att jag var sjuk. Frågan är när jag får nästa tid. Åh jag känner mig handikappad utan varken cykel el bil! Usch!

Men ja jag har legat i sängen tills nu, eller ah iaf för en halvtimme sen. Men de känns bättre idag, kan va för att jag bara legat i sängen eller så kanske de inte är nått alls :P De märks.
Nu tänkte jag iaf äta lite frukost o så, för matintresset börjar komma tillbaka nu. Mår inte lika illa längre, men vågar inte säga att de försvunnit för då kommer de väl tillbaka hahah!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Liw

Hej och grattis :)

Hur långt gången är du? typ v 10 eller nått sånt?

kram

2009-10-06 @ 18:21:54
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0