That´s news to me?!

God dag mitt gott folk!
Söndag idag och det är dags för att ställa om klockan...

I fredags låg jag bara hemma för jag mådde inge bra, skulle egentligen ut lite med 3 fina tjejer :)
Alkoholfritt för mig då såklart, men hade varit kul ändå.
Jonzi jobbade kväll då också så jag låg ensam hela dagen vilket sög...

Igår när vi vakna skulle vi gå ill kvantum, men vi hann bara gå 5 meter innan vi såg Thess och Jonas på språng.
De skulle också till kvantum konstigt nog så vi fick skjuts så vi slapp gå.
Nice!

När vi kom till kvantum åt vi frukost inne på cafét eftersom vi inte hade nån frukost hemma.
De va gott! Varm oboy och fralla.
Sen gick vi in på kvantum och kasta ut pengar på bara chips, läsk och glass. De va de värt :D
Skapligt gott!
När vi handlart klart drog vi oss hem igen, varken jag eller jonzi mådde bra då heller, men visst var vi tvugna att äta mat. Jonas och Thess frågade om vi ville ha mc donalds för de hann inte äta innan de skulle hämta sin lille plutt.
Så vi fick mc donalds också.

På kvällen mådde både jag och jonzi lite bättre men ville fortfarande inte gå ut i det kalla rusket.
Vi hade kräftor hemma som var tvugna att ätas upp så det fick Thess och Jonas hjälpa oss med.
De va gott! Va ju ett tag sen vi åt kräftor.

Så nu är det bara idag som återstår och jag har bara hunnit äta frukost.
Men idag ska vi faktiskt ha en "tacoskväll" , dock inte sådär jättesugen med tanke på att sist jag åt tacos så mådde jag inte bra efter. Är ju kanske 1.5 månad sen så jag hoppas att det ska gå bra idag iaf :)
men annars så har helgen varit helt ok förutom, förstörd rygg, halsont och huvudvärk.

Uppdaterar senare ikv kanske, förresten så går jag in i vecka 17 om bara nån dag.
Imorn är de bara en vecka kvar tills UL! Längtar!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0