Time for town...

Hao!

Fredag igen, hinner inte ens blinka förens veckorna tar slut.
Men skönt iaf att de strax är helg då älskling är hemma hela helgen!
Halloween nu ju! Ska köpa en pumpa idag som vi ska skära till.

Ska strax ner på stan, träffa babe och kolla på skor och en ny bh.
Helt sjukt hur mkt de har växt, har gått från b kupa till nästan D. Kan knappt ha c så lika bra o köpa en d.
Alla bhar jag har är för små, går ju inte o ha på sig direkt. Konstigt nog så har de inte blivit större skillnad runt om alltihop, utan bara ah paketet xD

Kolla på bh förra veckan, galna priser. Nästan 200 spänn för ett litet tygstycke. Crazy!
haha idag har jag faktiskt målat lite, de va länge sen!
Jag målade hitta nemo på en duk jag själv spänt upp. Så får se om de blir nått av den, ska lägga till lite sjögräs och shit. Tänkte att jag måste ju utnyttja min kunskap och måla tavlor till barnrummet. Och hitta nemo är ju bara för söt! men sötast är väl Doris men de va lättare att måla Nemo :P

Så nu tänkte jag be er om lite tips, vad kan man måla för sorts "figurer" som skulle passa till ett barnrum? Helst inte för svåra grejer :P Först tänkte vi göra om heeela rummet till ett "akvarium" alltså måla hela rummet blått i olika nyanser, måla sjögräs från marken och en bit upp sen en massa fiskar och grejer, sjukt snyggt om man skulle ha de och en massa lampor. Men de tyckte vi va för stort projekt så jag ska bara måla tavlor ist ;D
Tavlorna kan man ju ta med sig om man flyttar och de kan man ju inte direkt med ett rum :/ men när vi flyttar till ett hus då ni! Då ska jag ha ett EGET rum som jag ska måla massa grejer i på alla väggar. Får se om de blir snyggt men kommer ju lägga ner hur mkt tid på de som helst för o få de o bli snyggt :D


Ska ta kort på tavlan när där är färdig, om den blir bra så att säga...
Just nu har jag faktiskt 5 tavlor upphängda som jag själv gjort resten är hos mina föräldrar och de är väl ungefär 4 -5 st där. MEn jag blandar ju faktiskt fotografier också. Tog mkt kort när jag va på öland, skrev ut stora och fina bilder som jag sen klistrade fast på tjock papp som jag hängt upp, ganska snyggt faktiskt om jag får säga de sj :D

Nä de är nog bäst att jag gör mig redo för stadsvisiten. ha de bra dag!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tova

Haha ja, visst är det coolt när boobsen växer! :O

Men min mamma köpte amningsbehaår i typ DD-kupa till mig, och dem tror jag faktiskt inte jag kommer komma fylla ut... haha!



Oh ja, tiden går otroligt fort, och som du säger går det ju ännu snabbare sen när julen kommer o allt. Sista julafton utan barn alltså, vilken sjuk tanke egentligen!

2009-10-30 @ 17:25:51
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Camilla

Akvarierum vilekn häftig idee den tycker jag du ska satsa på men som sagt lite jobbigt sen när man ska flytta, men ni kanske inte ska flytta till hus ännu eller? hihihi...

2009-10-30 @ 23:34:38
URL: http://cammmie.blogspot.com/
Postat av: Philippa - bebis i december

hoppas du hittade någon bra bh, jag skulle inte överleva utan de amningsbehåar jag fått av min syster, men jag har ju turen att kunna ha mina vanliga också, även om de är på gränsen till för små (bara ökat från typ stor c till liten d hittills så)

2009-10-31 @ 10:35:45
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0