(4) season

a shitty morning!
Äter yoghurt (igen!) så ja jag börjar bli lite trött på de!
Idag ska jag INTE spy, jag upprepar INTE spy.

Man kan ju knappast äta sig mätt på yoghurt? då lär man ju få äta hur mkt som helst.
Men jag tar de lite lugnt tills vidare. Får be J köpa hem frukt och skit. Banan lär ju kunna ätas.
Jag är riktigt pissed off att illamåendet kom tillbaka!

Och vet ni va jag drömde inatt då? Jo att jag fick missfall såklart.
Fy!Nä nu tröttnar jag på de där drömmarna!

Idag vet jag inte va jag ska göra :/ Vänta tills J kommer hem i guess.
Imorn ska jag tog ta bussen till mina föräldrar. De va bortbjudna till mina kusiner.
J jobbar ändå till 22.15 imorn och på söndagkväll! Fan va tråkigt.
Hela helgen liksom.

Jag lär ju få sitta och glo hela söndagen. usch så tråååkigt :/
OCh idag ska jag nog diska och tvätta lite. Usch jag vill bara spy så fort jag närmar mig diskhon.
De är äckligt där! och självklart så får jag stå för disken!
Nehee du tack! Får se om jag klarar mig igenom de.
Jag har så otroligt ont i magen eftersom jag inte kunnat äta ordentligt på 3-4 dar nu.
Orkar knappt ta mig ur sängen ens. Blir yr och ah allt möjligt.

Förlåt att jag bara gnäller men de är så jag känner idag! :( Vill må bra snart!
Jag ska nog dra mig ett tag. Kommer tillbaka senare.
Ciao!





Kommentarer
Postat av: Thess

man får gnälla när man är gravid ;)

2009-09-25 @ 17:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0