Framkalla bilder?

Usch va jag hatar att framkalla bilder! tar 50 år!
Så är de inte till mig själv heller, de är till mamma. 100 fucking bilder haha.
Kommer väl ta ungefär 1 timme el nått.

Iaf idag har de inte hänt så mkt. Varit på Minnesstund kan man väl säga.
Minnesstunden var på olycksplatsen, va massor med folk. Jobbigaste jag gjort på länge faktiskt.
Många grät, alla kramades. Var foton och blommor. Jag och T lämnade varsin vit ros.

Sen kom den avlidnes familj och ex och hans dotter. Jag började gråta just för att jag såg dem gråta.
De va så fruktansvärt jobbigt att se. Man ska inte dö vid 21 års ålder. Vad har man hunnit åstadkomma då?
Visst hinner man en hel del men inte tillräckligt enligt mig.
Det var iaf trevligt att de va så många där som visade sitt stöd och allt.
Fint va de också! :)

Sen efter de drog jag och T hem. Lille K skulle ha sitt mellanmål:P
Satt och snacka lite, men jag drog rätt snabbt. tänkte att jag skulle laga lite käk.
Fick bli pommes haha. Snabbt och lätt liksom. Sen har jag inte gjort ett piss verkligen.
Idag har jag iaf inte mått lika illa. Skönt de!


NU är jag äntligen klar! 180 bilder blev det. Cheeses alltså. Så nu har mamma nått o göra om några dagar haha.
Massa bilder. Nästan så jag blev sugen själv tihihi:P
Ska vänta lite :P Får ta lite bilder o så så man inte bara tar bara för att.
Nää men atte jag ska dra mig till tvn nu!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: T

pommes?! jag sa ju spagetti o köttfärssås :P

2009-09-27 @ 20:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0