I could´nt tell you why she felt that way

She felted every day

Godkväll.
Har precis stigit upp ur sängen som jag legat i nu i 2 timmar ungefär.
Mådde lite sådär halvt pissigt, frös, mådde illa och hade ont i ryggen.
Jag bad J ta fram en film som jag kunde kolla på medans han skulle tanka spel.

Filmen han valde var skönheten och odjuret :D
haha åh verkligen en favoritfilm sen barndomsben :D
Så bra val där älskling!

Jag grät redan när filmen började xD
Skönt att gråta. Ibland grät jag asmykcet också haha.
Speciellt i slutet...


Sen efter det gick jag till tvrummet där Bring it on visade på tv 1000...
Sen kom Js bror och Z för o kolla på lägenheten :)
De tyckte de va fint...

Iaf. Idag va jag och O på stan, jag fick med mig en sjal hem. Eller mer en halsduk kanske:P
Rätt billig 80 spänn på Lindex...

O tog lite frukost på stan också.
Sen gick vi upp mot bilen och påvägen såg vi en polare som redan har 2 barn ( ett år äldre än mig) .
Vi gick till henne där hon stod utanför sin lägenhet med båda småttingarna.
Jag berättade nyheten och hon blev superglad och gav mig en kram...
Så tack för de :)

Iaf, efter 40 minuters pratade åkte vi hem till mig där vi gjorde pannkakor.
Mumma. Hade vanlijglass och jordgubbssylt till:)
O orkade bara 3! medans jag tvinga i mig hela 5 stycken!

O fick låna duschen eftersom hon skulle ut ikv. Hoppas de går som hon hoppats.
Imorn ska jag diska usch fan så tråkigt!

Sen ikv så ska jag väl inte göra så mycket mer.
Jag är deppig som fan.
Får för mig att jag inte är gravid.
Varför vet jag inte. Jag har alla symptom och 3 test har varit positiva.
Hur kanjag inte va gravid?

Jag är väl bara orolig i guess.
Men vill ha bekräftelse att jag verkligen är det. Både från folk och ah annat.
Så min fråga är:

Kan ett positivt svar vara fel? kan det visa att jag är gravid trots att jag inte är det?
hoppas inte :(

Nu ska jag dra till tvn ...

Baj!

Kommentarer
Postat av: Philippa

svar, nej ett positivt test är alltid ett positivt test... ;) själv tog jag bara två test och hade inte så mycket symptom men det är bara att banka in det i skallen ;)

2009-09-05 @ 21:53:16
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0