in the midnight hour sh3 cried.

More more more.

Kom nyss hem från 50 årskalas. Orkade inte va kvar länge, folket började bli lite runda om fötterna så jag drog haha.
När vi kom dit bjöds de såklart på finmat. Men kunde jag äta?
Nej självklart inte. Innan jag åkte fick jag spy ( IGEN) så jag vågade inte riktigt äta nått. Mådde illa fortfarande då också. Men jag tog faktiskt lite melon och annan frukt.

Sen lugnade magen ner sig till efterrätten kom! Weeey tänkte jag. Så jag tog faktiskt en stor bit tårta.
Mumma!
Magen blev såklart mätt men mer än så hände de inte.

Va iaf trevligt att träffa släkten igen, de frågade lite om den lille i magen. Fanns egentligen inte så mkt att säga.
Nu kom jag iaf hem till en sällskapssjuk katt. Åh va han hade saknat mig. Skrek som bara den.
Söt plutt.

Nu väntar man bara på att ens man ska komma hem också. Men de dröjer ett tag till.
Får se om jag sätter mig vid tvn och myser för mig själv tills han kommer. Tror jag gör så faktiskt.
Ciao på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0