krymper och växer...

Idag tror jag magen har krympt lite haha.
Ser mkt mindre ut än igår iaf!

Åt nyss frukost så nu är jag på benen igen. Idag ska jag till D och Z för och dra en film.
Känns lite ensamt här hemma nu när Bounty inte längre bor här.

har drömt om honom hela natten, kan bara inte sluta tänka på honom.
Imorse skrek jag tillomed hans namn, och så fort jag tappar nått på golvet tar jag upp det lika snabbt för annars skulle bounty ha ätit upp de.

Åh hur har han de tror ni?
Kunde han sova inatt?
Gnydde han mycket?
trivs han?

Finns en miljon frågor som jag inte kan få svar på om jag inte sj ringer och frågar, men vågar inte :/
Vill se honom en sista gång till!
Saknar dig!

Usch nej nu får jag inte skriva mer om de, för då börjar jag bara böla ännu mer.
Fick brev idag från arbetsförmedlingen. hade visst glömt mötet igår oouups :P
Så får ringa eller skicka ett mail el nått.

hatar amf!
De kan dö el nått.

Ska nog dra nu, är verkligen inte på humör för att skriva.
Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0