One o clock in the morning.

Som ni ser så skriver jag ett inlägg klockan 1 på natten.
J och hans polare sitter och spelar tvspel. Orkar jag kolla på ? Nee fan heller haha.
Vi spela nyss guitar hero. Jag vann självklart!
Körde på hard och fick 97 % som bäst! weey

Var hos T och J, såg på the proposal. Hade kanske fattat mer av filmen om inte 3 grabbar hade pratat varandra i munnen hela filmen. Haha de skulle jävlas med mig och T hela fucking tiden alltså haha.
Om allting verkligen, till slut gav vi upp! OrkaxD

Vi drog hem vid 11 för T skulle upp och jobba imorn. är inte avis på henne haha.
Själv ska jag ha sovmorgon, sen åka till mor och far.
På kvällen ska vi på 50 årskalas. Får se hur länge jag stannar. antar att jag kommer hem rätt skapligt ändå.

Annars har dagen varit helt ok förutom illamåendet. J hade faktiskt köpt hem massa till mig.
Han kom hem med soppa som jag bett honom om. Lätt att äta, lätt att laga.
Sen köpte han bananer och massa annat. Så snällt av honom! Love you!

På kvällen så köpte vi lösgodis och chips men de tog inte lång tid innan jag självklart började må illa. Men inte samma må illa som vanligt. Utan bara liksom godis måilla. Brukar göra de av lösgodis haha. Men gott va de. Är väldigt glad över att jag ens kunde äta de! Men nu när vi kom hem så blev jag tvungen att massagera magen och dricka vatten för att magen skulle lugna sig lite. Skulle va skönt o bara ligga i sängen och sova. Men sover hellre när E gått hem. Annars kommer jag bli väkt och irriterad hahah!

Sen förut så kom vi in på ämnet "sommarkatter" fan va arg jag blir.
E berättade om hur många döda katter han hittar i skogen där folk bara släpper av sina sommarkatter.
De köper en katt för att ha den över sommaren, sen när de åker hem släpper de bara av den i skogen. Klarar en innekatt de ? ne skulle inte tro de. Vissa katter kanske gör de men inte alla. De är fan sjukt!
Hur fan kan man ens skaffa en katt som man bara ska ha över sommaren? snacka om djurplågeri!
Skaffa ett djur bara för att ha lite kul över sommaren, sen när de är tröttnar så skiter de i dem.

Jag sa att jag ska fan starta ett projekt! haha inte för att de kommer funka men vafan drömma går ju?!
Jag skulle vilja starta en grupp för "sommarkatter", att man typ i slutet av sommaren då man vet att de flesta åker hem till sig igen så ska man verkligen hålla koll på just sådana ställen man vet att de släpper av dem.
Finns ju tydligen vissa platser där de hittar massa döda katter som inte klarat sig. Jag skulle fan kunna sitta vakt bara för att konfrontera de jävlarna! Snacka om vilken utskällning de skulle få! Skulle jag ta hand om katterna? ja självklart! Jag ringer naturligtvis till djurskyddet, de skulle komma direkt!

Usch jag kokar! Jag blir så arg på dem. Jag älskar verkligen djur. Skulle vilja bli djurpolis, de har varit ett drömjobb sen barnben.Men synd nog så skulle inte de funka i Sverige. Och kan inte direkt flytta till USA heller :P
Men skulle verkligen vara ett drömyrke!

Nää nu har jag skrivit tillräckligt haha :P De flesta orka säkert inte ens läsa hela inlägget, men de hoppas jag verkligen. Vill att folk ska läsa just om de jag skrev nyss! Jaja.

Ciao och godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Philippa - bebis i december

sv: jag har ju aldrig varit en partytyp så jag saknar verkligen inte festandet.. men lik förbannat får man "påhopp" för att jag valde att avge ett nyårslöfte om att jag inte skulle dricka något efter januari i år, och det har jag inte haft minsta problem att hålla... visst ska man ta allt egoina skriver med en nypa salt men alla gör ju inte det och just en sådan "uppmaning" skulle kunna gå käpprätt åt h-vete

2009-09-26 @ 08:44:32
URL: http://phlippans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0