Snickers till frukost!

Japp, jag äter snickers till frukost. De enda jag kan äta just nu.
Imorse fick jag spy igen även att jag inte ens åt nånting innan. Så ah de va inte så mkt som fick komma upp.

Idag ska vi förmodligen storhandla, behöver de. Har ingen mat hemma alls.
inte ens smör.

Så de får de bli idag, funderar på om vi skulle äta ute idag med haha. jag vill ju ha rödspätta:)
Men får se. Dåligt väder är de ju idag med. Typ mysväder. Ligga i sängen hela dagen och bara kolla på film.
Låter ju mysigt eller hur?!

Igår såg jag på The cable guy. Så jävla bra Jim carrey är! Älskar verkligen honom haha.
tröttnar gör man aldrig heller xD
Får se va de blir för film ikv. Jag vill iaf se nånting.

Nä nu kanske de är bäst om man tar på sig lite kläder och gå upp haha.
CIao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0