Tack Philippa för designen på bloggen!

Äntligen har man fått iordning lite på sin blogg, eller ah Philippa har fått iordning på den...
Tack så mycket :D
Ni som gillar den kommentera gärna :D

Nu har man iaf ätit lite.
Dock så var det kanske inte det bästa valet på maträtt.
Det blev pizzahemkörning.

Jag tog en margerita med räkor och kebabsås. Va väl sådär.
Mådde inte bra, men jag fick faktiskt i mig halv pizzan!

5 minuter senare fick jag springa till toaletten. Trodde jag skulle få kasta upp med ett finare ord. Men jag slapp faktiskt. Satt bara och spottade hela tiden.

Nu har jag iaf något i magen, så nu klarar jag mig ett tag.
En rolig sak!
Jag har aldrig varit så förtjust i att dricka vatten. Tycker det inte är äckligt bara tråkigt.
Nu klarar jag mig inte utan vatten!
Dricker kanske 8-10 stora glas om dagen nu. Helkonstigt.
Men så är det att vara gravid :P
Jag undrar om jag faktiskt inte gått ner 1-2 kilo eller något med tanke på att jag har minskat betydligt på portionerna och så ...

Men det kommer säkert tvärvända snart så ist så går jag väl upp 5 kilo på 2 veckor ist xD
Hoppas jag verkligen inte haha!

Idag har jag verkligen inte gjort nånting. Har inte vågat mig in i köket förutom när jag ska ha vatten.
Luktar ju konstigt där :(
Så fram till kl 15 så låg jag i sängen och kolla på tv, sen åt jag sen satt jag mig här typ.

Kanske borde vara lite social mot J lite. Fast han har säkert saker för sig han med.
Ska kolla what he´s up to iaf :)
Baj!



Kommentarer
Postat av: Philippa

pizza lät oerhört mycket godare än våran middag, även om stekt korv och stuvade makaroner var gott det med.

vatten är underbart, går nog åt 2-3 liter om dagen enbart från mitt håll här hemma.. :)

2009-09-07 @ 18:37:39
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: X

Hehe känner igen ganska mycket av det du skriver faktiskt... De första veckorna hade jag alltid med mig en vattenflaska överallt. Och jag har liksom haft problem med vätskebrist och sånt förut så jag tyckte att det var jättekonstigt. Och jag gick faktiskt ner mer än 3 kg, och inte förrän nu har jag gått upp dom igen. Och så kommer jag ihåg det där med köket. Jag var inne 99% av tiden mellan veckorna 3-9 men jag gick bara till köket när jag absolut var tvungen att äta något.

2009-09-07 @ 22:18:43
URL: http://egologi.blogg.se/
Postat av: X

Hehe känner igen ganska mycket av det du skriver faktiskt... De första veckorna hade jag alltid med mig en vattenflaska överallt. Och jag har liksom haft problem med vätskebrist och sånt förut så jag tyckte att det var jättekonstigt. Och jag gick faktiskt ner mer än 3 kg, och inte förrän nu har jag gått upp dom igen. Och så kommer jag ihåg det där med köket. Jag var inne 99% av tiden mellan veckorna 3-9 men jag gick bara till köket när jag absolut var tvungen att äta något.

2009-09-07 @ 22:18:44
URL: http://egologi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0