Tatueringen.



Haha blir många inlägg på en och samma dag.
Jag tänkte bara höra lite här.
Det är så att jag ska fortsätta tatuera mitt ben, är inte klart som ni ser.
Men jag bokade en tid i somras så jag har en tid i oktober, detta var innan jag fick veta att jag var gravid?
Tror ni att det är farligt? Jag har läst mycket på internet men det står bara att det inte är farligt om man inte skulle få en svår infektion.  Dessutom så är det ju inte direkt på magen eller så utan på benet. Man ska ju inte tatuera svanken eller ryggen heller om man vill ha ryggmärgsbedövning. Det enda jag har läst så jag tror inte det ska kunna skada barnet, vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Philippa

risken är att man kan vara känsligare, samlar på sig vätska osv. de flesta tatuerare tatuerar inte gravida för att det kan gå åt pipan



sv: jo, stuvade makaroner är kanon, men det är typ det enda vi har råd med just nu också så jag längtar efter "lyxmat". var väldigt lite jag njöt av i början, men pizza var en av de få grejerna. mycket skinka, ost och kebabsås så var jag i himlen även när jag mådde som sämst. och här är pizzorna så extremt stora så de räcker till både middag och som lunch dagen efter

2009-09-07 @ 18:57:39
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: linda

lottar ut en snygg header på min blogg som jag gärna hjälper till och sätter in, det är först till kvarn som gäller . kika in och kolla om den är något för dig :)

ledsen om du inte gillar sånna här komentarer..

kram

2009-09-07 @ 18:58:11
URL: http://liindahz.blogg.se/
Postat av: Thess

jag har en tatuering på ryggen där nere men jag fick iaf ryggmärgsbedövning :)

2009-09-15 @ 17:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0