10 dagar till BF <3

Herregud! bara 10 dagar kvar till BF? Imorn är vi nere på ensiffrigt!
Känner dock på mig att ingen bebis kommer ut inom 10 dagar. Men man kan ju hoppas!

Med tanke på att jag var beräknad den 1a april först så skulle man ju kunna tänka att de borde bli mellan den 1a och 16e april? Önsketänkande kanske haha. Nu kan jag iaf inte tänka på nått annat än bebisen.
Försöker hålla mig sysselsatt hela tiden med städning, tvätt, matlagning... Ja allt som behövs göras.

Idag ringde jag FK eftersom de verkar ha glömt mig? jag har skickat in alla papper men inte fått nått besked om hur mkt pengar jag ska få än. De va ju över 2 månader sen jag skicka in de. Idag sa de iaf att de skulle påskynda beslutet lite eftersom jag har BF NÄSTA vecka! Skynda lite! Får se hur de går.
Måste prata om utskrivning från arbetsförmedlingen också. Får se vilket datum de blir. Åååh de är så mkt som ska fixas hela tiden. Alla dessa papper.

Idag har jag iaf varit o handlat på Willys med Thess, gått lite på stan.
Varit med Thess hemma hos henne, sen gjorde jag tacos när jag kom hem. Nu ska ja bara chilla framför tvn!
Och imorn kommer Ema och Tony hit för vi ska fota min mage lite hihi ^^
Passa på innan den sjunker haha. Och på torsdag kommer Sara hit, va ju aaaallt för länge sen sist.
Så de är en ganska bokad vecka. På fredag får jag se vad som händer.
Nu är de snart halv åtta hos mig följt av Dating in the dark haha.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0