6 dagar?! <3

Att de bara är 6 dagar kvar till BF är ju sinnes! Eller?
Jag hade ju tippat på att jag skulle få idag men de kan jag ju bara glömma haha.
Pappa gissa också på idag så båda hade tyvärr fel. Ringde honom idag och han fråga varför jag inte låg på förlossningen än HAHA " nu får du allt rappa på lite". Jag tycker att bebisen allt kan rappa på lite.

Idag har jag sinnesont i ryggen, kallsvettas, trött i kroppen och ont bara överallt.
Usch så får jag ju inte må när förlossningen är på G. Plus att jag är deppig idag också, men de kan bero på vädret.

Idag åt vi pizza, va egentligen inte speciellt gott? Jag har verkligen tröttnat på utemat.
Både bra och dåligt, mest bra. Men de är skönt att köpa utemat om man inte orkar laga själv vilket jag gör varje dag.

Shit... Tänk att jag varit gravid i 274 dagar. Känns helt overkligt, de börjar ju verkligen dra ihop sig nu.
Snart är de bebis i vårt hus!


Vilken liten pluttmage! Tror de är vecka 13 eller nått om jag inte minns fel. Då de ens knappt syntes nått men de tyckte jag ju självklart då! Åh va jag kommer sakna magen när den försvunnit, den har ju hängt med ett bra tag nu hihi^^

Nää nu måste jag göra nått innan jag klättrar på väggarna.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det tar inte lång tid innan du tycker det är skönt att vara utan en klumpig mage =)



Såg du att jag skrivit till dig i facebookchatten?

2010-04-10 @ 21:13:15
URL: http://ludiicrous.blogg.se/
Postat av: anna

Facebook e fucked up, har inte sett ;) Vad skrev du då?



Men hur kommer det sig att du inte plussat innan :S?

2010-04-10 @ 23:41:02
URL: http://ludiicrous.blogg.se/
Postat av: Anonym

Facebook e fucked up, har inte sett ;) Vad skrev du då?



Men hur kommer det sig att du inte plussat innan :S?

2010-04-10 @ 23:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0