En vecka till bf <3

mamma 7 april flicka
Pauline 8 april
Jag själv 10 april pojke
pappa 10 april pojke
Evelina 12 april
Minna 14 april pojke
yohanna 14 april
zandro 16 april
Jennie 17-18 april pojke
anna 17 el 21 april
Joanna 18 april
Tony 19 april
Ema 22 april flicka
Jonzi 24 april pojke
Philippa 25 april
thess 29 april pojke

Ojojoj, denna väntan... Den tar kål på mig tror jag. Snart måste de faktiskt hända saker.
En vecka kvar till BF! Shit... Men måste du hålla tiden? Du får gärna komma tidigare din buse!
Har dock mått lite sämre nu de senaste dagarna, haft lite ont här och där. Väntar bara på att den riktiga smärtan ska ta fart så de kommer ut nån bebis nångång.

Hade ju en konstig dröm inatt. Jag hade värkar och låg på förlossningen men vattnet hade inte gått så de fick sticka hål på den. Usch! Helt sjukt, jag kunde känna i drömmen hur de peta in en skitlång "pinne" som tog hål på vattnet. Sen forsa de ner på hela mig haha. Får se vad för drömmar jag kommer ha de närmsta dagarna.

Det känns så overkligt att jag kan ha en liten bebis hos mig redan om några dagar. Jag har liksom gått med en bebis i min mage i 39 veckor nu, de har gått sååå snabbt men nu den sista biten känns oändlig.
Dagarna går relativt snabbt, men veckorna går segt. Hur går de ihop? Jag har iaf bebisen hos mig om HÖGST 3 veckor.
Och har jag klarat mig att vänta i 39 veckor så ska jag nog klara av att vänta i 3 veckor till :)

Näähee nu ska jag bege mig till bussen.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Det börjar dra ihop sig nu :) Spännande! :D

2010-04-09 @ 14:37:21
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Philippa - mamma till Therese

tror btw att ni får en flicka...

hua, jag kände det som att jag kissade på mig när de tog hål på hinnorna, bara rann och rann

2010-04-13 @ 10:33:03
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: Äwiiis - Gravid i vecka 40

okej , ja enligt ultraljudet äre en flicka : )

ja tror du får en gosse.. har du kollat kön?

2010-04-13 @ 18:15:13
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0