GLAD PÅSK!

Härligt med påsk eller hur? God mat och gott godis.
Jag ska nämligen hem till mina päron idag för att äta lite påskmat. Jonzi jobbar så han får inte följa med snyft.
Men de blir ju påskmat på måndag igen, så han klarar sig nog.

Annars så va den första grillningen avklarad igår. Borta hos Thess och Jonas.
Dock så grilla ju inte jag direkt, för grillen fylldes ju med kött och att trängas med min lilla veg.biff kändes bara onödigt så jag stekte den ist. Till de blev de potatisgratäng och champinjoner. Så jävla gott!
Och vi satt ju inne och åt såklart, för kallt för att sitta ute. Men de va hur trevligt som helst, ser fram emot fler grillningar.

Jonas och Jonzi passa på o byta däck på bilarna igår med. Skönt då va de också klart innan bebisen kommer.
På tal om bebisen, kan h*n inte komma snart? Jag börjar bli otålig nu. Har vaknat av förvärkar och hugg långt nere i magen.
Får hoppas iaf att de är inom loppet av 2 veckor som h*n vill komma. Igår var de btw PRICK 2 veckor kvar till BF. Alltså 13 dagar kvar nu. snart är vi nere på ensiffrigt. Inatt räknade jag hur många ggr jag var tvungen att gå på toa, de sluta på 4-5 ggr. Herregud va skönt de ska bli när man kanske bara behöver vakna en gång? De ser jag fram emot.

Ser också fram emot mina nya matvanor som ska installeras efter bebisens ankomst!
Inget godis, chips eller liknande mitt i veckorna. Aja baja! Mkt promenader ska de bli också.
De får bli en mjukstart! Sen får träningen komma igång, ååh i can´t wait! :D
Dags för frukost! Ciao!

GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: Philippa - mamma till Therese

Sv: nej, men nu i efterhand känns det så jäkla onödigt att ha ätit den, hade ju verkligen ingen glädje av den

2010-04-03 @ 10:35:00
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

hahah, det var inte så vidrigt som jag trott. det smakade typ nyponsoppa eller liknande och det var rosa haha. =)

ska dricka ett par koppar så får vi se. =)

haft en bra påsk??

kram

2010-04-04 @ 07:25:12
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: E

Jo det är nog som du säger, det är bara sjukt jobbigt :(! Jo allt är bara bra, rullar på snabbare och snabbare. Blir spännande på fredag då jag ska på UL igen och se hur stor han har blivit och om det blir igångsättning :P själv då? Haft en bra påsk? Kram Emma & Mini-Me

2010-04-04 @ 15:50:29
URL: http://littletoddler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0