kvällsuppdatering...

De va ett par dagar sen jag uppdatera sist. Har inte orkat eller "hunnit".
Blir ju mindre tid nu när man har en prins att sköta! Hihi.

Har inte hänt speciellt mycket ändå, så ni har inte missat något haha.
I måndags gjorde vi inte alls mycket. Både jag och Jonzi va trötta så det blev aldrig nån promenad, men lite träningsövningar blev de iaf för mig. Oj vart har mina magmuskler försvunnit haha. Men de ska allt komma tillbaka med tiden.

Igår åkte jag, älskling och Leon ut till gränsö där vi tog oss en promenad. Det var skönt och mysigt.
Kolla in hus och blev bara ännu mer sugna på att köpa ett. Men de blir de inget förens jag har ett jobb.
Ingen idé att skynda på en så stor sak, man har ju hela livet på sig. Sen åkte vi hem, jag lagade risgratäng och älskling arbetade och stod i i trädgården. Vill få iordning den på riktigt nu, plantera lite fint.

Idag var vi nere på familjecentralen och bekräftade att Jonzi är pappan till Leon.
Då var det klart, bara en massa papper kvar som ska skickas in. Leons namnbekräftelse, försäkringskassan och en andra massa papper.

Med vår tur så gick vår bänkdiskmasking sönder idag också, Jonzi envisas med att köpa en ny trots att han ALDRIG behöver diska. Även när vi inte haft diskmaskin. Jonzi brukar få som han vill i såna här lägen haha.
var på elgiganten för o kolla en, men de hade ingen? nehe...
Aja.

Imorn kommer bvc på hembesök, skönt att man slipper åka ner till stan.
Får se om plutten gått upp nått mer i vikt. Gör mamma stolt nu!
Stolt är jag ju iofs redan :) Nää nu ska jag lägga mig brevid Leon i sängen och mysa!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej, vill börja med att säga att din blogg är riktigt intressant att läsa och att du är bra på att skriva. Grattis till er son!

Tänkte på en sak i ditt inlägg, måste man alltid(ta nåt prov?)bekräfta vem som är pappan? Har jag inte hört förut.

Ha de bra

2010-04-29 @ 11:47:17
Postat av: elly

Sv Caroline:

Tack så mycket! Blir jätteglad av att höra de :D

Jag vet faktiskt inte om man är tvungen, men som jag fattar de som så måste man de. Man tar inga tester eller så, man skriver bara på lite papper osv. Är man gift så behöver man INTE bekräfta nått för då blir mannen automatiskt pappan :)

hade bra!

2010-04-29 @ 14:37:05
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0