Slemproppen?

Ojojoj! Såhär trött som jag varit de 3 senaste dagarna har jag inte varit på många år (?) tror jag.
Har verkligen sovit mycket, men vill fortfarande inte gå upp ur sängen, men när jag väl kommer upp så går de väl an.

Kroppen är riktigt trött känner jag också, både i armar o ben och inte tala om ryggen.
Inatt när jag gick på toa så kom den väntade slemproppen. Det måste de ha varit iaf, annars vetifan va de va.
Ska till mvc idag så ska fråga BM vad hon tror. Allt kom inte på en gång heller, utan de kom mer nästa gång jag gick på toa.
Så jag var lite orolig inatt.

Helgen
har varit både upp och ner. Har inte ens orkat skriva här på bloggen. Sry.
Men i lördags då va de riktigt pissväder så jag blev bara deppig. Satt i sängen och målade, lyssna på musik och mös för mig själv medans Jonzi satt fast vid tvspel. Sen igår då var de full rulle!

Vi hade verkligen tråkigt igår så vi bestämde oss för att ta en sväng ut med bilen. Hamna på Cheapy,rusta,ÖB,Karlssons och materialmännen haha. Skulle köpa lite till uteplatsen. Men vi fick inte med oss nått hem alls. Men vi gjorde de bästa av situationen och röjde upp. Tog ju ett paaar timmar, vi flytta stenplattorna, gjorde ordning i landet, plocka ogräs och annat.
Men oj va bra de blev! Nu fattas bara lite blommor som ska planteras och lite lyktor som ska hängas upp.
Stackars Jonzi som fick bära på allt, jag satt ju bara på min dyna och rensa lite här o där hihi.

Sen har älskling frågat om han kan få designa min blogg vilket han så GÄRNA får med tanke på att den ser ut som en påse skit. Tyvärr så har jag aldrig gillat den men har bara inte tagit fingrarna ur arslet och gjort nått åt de.
Men Jonzi har ju hållt på med egna hemsidor så han kan ju dedär!

Blir ett långt inlägg idag, sry men ni behöver ju inte läsa allt hihi.
I helgen har jag varit liiite irriterad om jag ska va ärlig. Med tanke på att jag sovit oroligt på nätterna så har jag sovit länge på morgnarna ist, så igår sov jag till halv 12.

Vem ringer tidigt på morgonen om inte mamma? Jag trycker på upptaget...
Nån timme senare ringer... Mormor! Och mormor är inte den som är tyst i telefonen.
Shit va höggljud hon är. Jag säger till henne " NEJ! ingen bebis har kommit, JAG ringer när de är över"
Försöker somna om... Tar typ 30 minuter. Efter 1 timme ringer... Pappa...
JAAAAAAA?! VA vill ni??? skriker jag Haha. Han säger " mamma ringde från jobbet imorse o du svara inte, tänkte om du hade åkt in?" Samtidigt som jag pratar med pappa ringer MAMMA på Jonzis mobil...

Jag blir GALEN! SLUTA RIIIING! haha, dåå va jag på riktigt dåligt humör. Fattar de inte att jag hör av mig om de är nått på G eller? De hörde båda 2 att jag va trött och irriterad så de bad om ursäkt o sa hej då.
Puuuh. Jag hoppas att folk förstår att man liksom inte orkar när alla frågar "har du fött än, eller är nått på G"
JAG hör av mig! Låt MIG berätta ist.
Så ta de inte personligt, jag är liksom bara trött...

Tänk väntan för mig! De tar fan på krafterna att INTE veta när de kommer igång. Man går o väntar i väntar...
Men SNART är h*n här! o jag kan knappt vänta!
Sry för en lång uppdatering!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sarah

HAHA! Kan du inte skriva ut ditt nummer på bloggen så randoms kan börja ringa med!? Det skulle ju vara skoj om något, haha.

2010-04-12 @ 13:46:03
Postat av: Janni gravid i vecka 40 <3

aww det kanske är pågång då? men hur vet man om det var slemproppen? asså va det mycket?

Hoppas det snart är dax för oss, här trycker det massa neråt annars mår jag bra, men ooojjj vad trött man är, har inte varit såhär trött på länge heller!

Kram

2010-04-12 @ 19:27:51
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Emma

Oooh va spännande :D min började släppa i fredags hihi.. och i går så hade jag jättemycket mesnverk när jag skulle gå och lägga mig samt när jag vaknade i nat, så jag hoppas hoppas :D. Håller tummar och tår för dig med att det snart sätter igång! Jag har nu ochså blivit stentrött, fattar inte vad det är med mig men det kanske är kroppens sätt att säga att man ska ta det lugnt och vila nu innan förlossningen sätter igång, hwo knows. Jo tackar vet jag powerking! Jag brukade alltid grogga på powerking white cola förut haha, åh vad jag saknar den, finns ju inte här på åland :'/ snyft så någon barmhärtig själ kan ju skicka mig ett flak eller två ;) ne men skämt åt sido.. dåliga updates i bloggen får folk ta, inte alltid man har varken tid ork eller lust att skriva, sådeså. Men kul att se att du är "tillbaka" nu iaf ;) / Kram från mig och Mini-Me <3

2010-04-13 @ 09:38:13
URL: http://littletoddler.blogg.se/
Postat av: Janni gravid i vecka 40 <3

Ja har med varit mycket hungrigare nu i slutet och kan äta betydligt mer än innan, jag tror också att kroppen behöver det nu i slutet och även det söta, hiih intalar mig det iallafall!

Kramar

2010-04-13 @ 10:08:16
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Emma

ja fast tidigt och tidigt, på torsdag har jag gått 37 fulla veckor så det börjar ju bli dags :) nej hela har inte släppt utan den kommer lite pö om pö. Men jag är öppen en "femkrona" också så ;)/ kramar från mig och mini-me

2010-04-13 @ 11:47:57
URL: http://littletoddler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0