Snälla bebis!

åååh snälla Bebis kan du inte komma snart? Vi längtar så efter dig.
Plus att min kropp börjar bli sliten nu, de är tungt att bära på dig 24/7!

Upptäckt lite bristningar på magen nu också! åh nej! Just de sista veckorna också.
Då kunde de väl ha kommit redan från början. Som tur är så är de bara ett par stycken, 3-4 tror jag. Och de är väldigt ljusa. Men ändå! Om jag går över tiden och ännu fler bristningar kommer, då flippar jag!

Men såklart så är de ju värt de, men blir så avundssjuk när vissa personer slipper undan helt medans andra får hur många som helst. Aja jag kanske inte ska klaga. Men de är ju så skrämmande när man vet att de aldrig försvinner.
Bleks gör de , men inte försvinner. Usch för bristningar, de sämsta som gud uppfunnit! haha.

Kom nu bebisen! Du är såå efterlängtad av många! <333

Nu är de 5 personer som drömt att du ska komma de närmsta dagarna, låt de drömmarna gå i uppfyllelse! :D
Jag har ju gissat den 10e april och de är redan på lördag, så du får allt rappa på lite haha.

Du är så välkommen<333

Kommentarer
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

bebisar verkar aldrig vilja som man själv vill =)

hehe aa, men sen kan du tänka att en förlossning oftast blir komplicerad om man inte haft förvärkar innan, så på ett sätt kan du vara glad. =)

jag har första bf datumet imorgon men hon verkar vilja stanna längre faktiskt den busen.

kram

2010-04-06 @ 07:32:01
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0